اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ادامه عملیات نظامی ترکیه در شمال عراق علی‌رغم هشدار بغداد

وزارت دفاع ترکیه، علی‌رغم هشدار «شدیداللحن» بغداد درباره عملیات نظامی این کشور در شمال عراق، در توئیتی اعلام کرد که عملیات نظامی علیه «پ.ک.ک» ادامه دارد.

ادامه عملیات نظامی ترکیه در شمال عراق علی‌رغم هشدار بغداد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع ترکیه، بامداد امروز (جمعه)، در توئیتی اعلام کرد که عملیات نظامی علیه «پ.ک.ک» در داخل خاک عراق ادامه دارد.

به گزارش وبگاه خبری شبکه «تی.آر.تی»، وزارت دفاع ترکیه با انتشار فایل ویدیویی درباره عملیات نظامی این کشور در منطقه «هفتالین» در شمال عراق، نوشت: «عملیات نظامی با موفقیت ادامه دارد».

در ادامه این توئیت آمده است که نیروهای کماندو انهدام پناهگاه‌ها، مخفیگاه‌ها و مواضع سازمان  تروریستی «پ ک ک» را در آنجا ادامه می‌دهند.

این اظهارات در حالی است که عصر روز گذشته، وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای شدیداللحن اعلام کرد که سفیر ترکیه در بغداد را برای بار دوم احضار کرده و مراتب اعتراض شدید این کشور در ارتباط با عملیات هوایی ترکیه در داخل خاک این کشور را به وی ابلاغ نموده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول