اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اقدامات رژیم صهیونیستی علیه حماس در خارج از فلسطین تشدید شده است

مسؤول جنبش فلسطینی حماس در خارج اعلام کرد، رژیم صهیونیستی طی سال‌های اخیر به هدف گرفتن حماس در خارج مانند انجام ترور، تلاش برای ترور و تحریک‌آفرینی علیه حضور حماس در برخی کشورها شدت داده است.

اقدامات رژیم صهیونیستی علیه حماس در خارج از فلسطین تشدید شده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ماهر صلاح» مسؤول حماس در خارج در گفت‌وگویی با شبکه «الاقصی» از تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی علیه این جنبش در خارج سخن گفت.

وی گفت: دشمن حضور حماس در خارج را به شکلی گسترده بویژه در سال‌های اخیر هدف گرفته است. (رژیم) اشغالگر هدف گرفتن حماس با ترورهای مستقیم، تلاش برای ترور و تحریک علیه حضورش در لبنان، ترکیه و کشورهای دیگر را افزایش داده و تلاش می‌کند روابط حماس با کشورهای میزبان را تخریب کند و میان این جنبش و امت اسلام جدایی بیفکند.

صلاح گفت: حماس با پشتیبانی مالی مستقیم، تکنولوژی و تجارب فنی و روابط سیاسی که شبکه حمایتی از آن را را تشکیل می‌‎دهد ، فعالیت می‌کند. حماس وارد نبرد بیداری و پیوند دادن نسل‌ها به سرزمین، هویت و وطنشان شده و موفقیت‌های مهمی به دست آورد است.

وی در ادامه دعوت‌های رو به رشد در کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و ادامه داد، این اقدام همزمان با رشد جنبش‌های تحریم رژیم صهیونیستی در جهان صورت می‌گیرد.

ماهر صلاح درباره فلسطینی‌های بازداشتی در عربستان سعودی هم گفت، آنها اتهامی ندارند جز اینکه از فلسطینی‌ها در داخل فلسطین حمایت کرده‌اند؛ این بحران دیر یا زود تمام می‌شود و حماس در برقراری تماس یا نامه‌نگاری در سطح رئیس دفتر سیاسی «اسماعیل هنیه» و «سلمان بن عبدالعزیز» شاه سعودی برای حل این موضوع کوتاهی نکرده است.

وی در خصوص طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال یک سوم کرانه باختری هم گفت، باید برنامه‌ای ملی برای مقابله با رژیم اشغالگر در این زمینه اتخاذ شود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول