اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

جذب آیت الله عابدینی در هیئت علمی دانشگاه قانونی بود/ من اصرار کردم هیئت علمی شود

رئیس اسبق دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) گفت: آیت‌الله عابدینی به اصرار من و با دارا بودن کلیه شرایط قانونی به عضویت هیئت علمی دانشگاه درآمد و از سطح علمی بالایی نیز برخوردار بود.

جذب آیت الله عابدینی در هیئت علمی دانشگاه قانونی بود/ من اصرار کردم هیئت علمی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پروندۀ هفت‌سنگان امروز در قزوین به یک موضوع پرچالش استانی و حتی ملی تبدیل شده است، گرچه برای بررسی و صدور نهایی حکم قضایی در این باره قاضی ویژه در تهران تعیین شده است اما هر از گاهی شایعاتی پیرامون آن در می‌گیرد. در تازه‌ترین شایعات در هفته‌های گذشته شاهد ایراد برخی اتهامات از جمله غیرقانونی بودن جذب آیت‌الله عابدینی امام جمعۀ قزوین-افشاگر اصلی پرونده هفت‌سنگان-در هیئت علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) بودیم. در همین باره با رئیس اسبق دانشگاه امام خمینی و رئیس فعلی هیئت بازرسی و نظارت شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت و گو کردیم.

حسن غفوری‌فرد، رئیس هیئت بازرسی و نظارت شورایعالی انقلاب فرهنگی، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین، در رابطه با سطح علمی و شخصیت آیت‌الله عابدینی گفت: در زمان ریاست بنده در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره)، آیت‌الله عابدینی به‌عنوان نمایندهٔ مقام معظم رهبری در دانشگاه حضور داشت و کلاس‌های درس معارف ایشان نیز در دانشگاه دایر بود و همواره در جلسات هیئت رئیسه شرکت داشت.

وی افزود: از منظر سطح علمی، او در سطح هیئت علمی بود و ما در دانشگاه از معلوماتش در حوزه‌های گوناگون استفاده می‌کردیم.

رئیس اسبق دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) اظهار کرد: آیت‌الله عابدینی کاملاً قانونی و با دارا بودن شرایط اصلی عضو هیئت علمی شد و مسئلهٔ رانت یا استفاده از امکانات ویژه در رابطه با وی مطرح نبوده است.

این مسؤول در ادامه عنوان کرد: آیت الله عابدینی شخصیت بسیار متواضعی داشت و خودش اصلاً پیگیر این مباحث نبود، بلکه بنده علاقه و اصرار به حضور ایشان در دانشگاه داشتم و پیگیری‌ها را انجام دادم.

وی بیان کرد: ایشان حائز شرایط لازم بود و با طی مراحل قانونی و بدون کوچک‌ترین ارفاقی به عضویت هیئت علمی درآمده‌؛ ضمن این‌که آیت‌الله به‌هیچ‌وجه علاقه‌ای به این مسئله نداشت که خدای‌نکرده از امکانات غیرقانونی یا رانت استفاده کند.

رئیس هیئت بازرسی و نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: شایعات معمولاً در مورد همهٔ افراد محبوب وجود دارد، این‌گونه شایعه‌پراکنی‌ها جای نگرانی ندارد، زیرا عموماً در هر جامعه‌ای مخالفین فردی که سعی در خدمت به مردم دارد، علیه وی شایعه‌پراکنی می‌کنند.

غفوری‌فرد اشاره کرد: به افرادی که این شایعه‌پراکنی‌ها را می‌کنند توصیهٔ اخلاقی می‌کنم دست از این امور ناشایست بردارند، زیرا آبروی مؤمن از کعبه نیز محترم‌تر است.

وی در پایان تصریح کرد: آیت‌الله عابدینی یک فرد خدوم و متواضع است و بنده به ایشان ارادت خاصی دارم و کماکان با ایشان در ارتباط هستم، این شایعه‌پراکنی‌ها خلاف اصول جوانمردی است که به شخصیت خدوم این مرز و بوم این اتهامات ناشایست زده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول