اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خروج 25 روستا از بن‌بست با اجرای پروژه دهستان «اوریاد»

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اجرای پروژه دهستان اوریاد شهرستان ماهنشان، ۲۵ روستا از حالت بن بست خارج می‌کند.

خروج 25 روستا از بن‌بست با اجرای پروژه دهستان «اوریاد»

فرشاد پیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در راستای محرومیت‌زدایی فعالیت می‌کند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه پروژه اوریاد در زنجان به همت این قرارگاه برگزار می‌شود، بیان کرد: با این اقدام مسافت راه مذکور از ۵۹ به ۳۲ کیلومتر کاهش می‌یابد.

در این طرح راه روستا‌های «خیرآباد»، «کلیسا»، «ارزه خوران»، «اورجک» و «قلعه» شهرستان ماهنشان به بزرگراه زنجان و تبریز کاهش می‌یابد

 

وی با بیان اینکه در این طرح راه روستا‌های «خیرآباد»، «کلیسا»، «ارزه خوران»، «اورجک» و «قلعه» شهرستان ماهنشان به بزرگراه زنجان و تبریز کاهش می‌یابد، عنوان کرد: با اجرای پروژه دهستان اوریاد شهرستان ماهنشان، ۲۵ روستا از حالت بن بست خارج شود.

پیری با اشاره به تامین اعتبار ۵ میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه دهستان اوریاد اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح از ظرفیت بخش‌های مختلف استفاده می‌شود.

پروژه احداث راه روستایی خیرآباد ماهنشان به چاراویماق آذربایجان شرقی تا پایان سال به پایان می‌رسد

 

 

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان افزود: پروژه احداث راه روستایی خیرآباد ماهنشان به چاراویماق استان آذربایجان شرقی تا پایان سال 1399 به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول