اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

افزایش سهم حق آبه البرز از سدهای امیرکبیر و طالقان/فردیس صاحب بیمارستان می‌شود

استاندار البرز با بیان اینکه مشکل کیفیت و کمبود آبه شهرستان فردیس به زودی مرتفع خواهد شد، گفت: حق آبه استان البرز از سدهای امیرکبیر و طالقان افزایش خواهد یافت، همچنین تنها بیمارستان فردیس تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

افزایش سهم حق آبه البرز از سدهای امیرکبیر و طالقان/فردیس صاحب بیمارستان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، صبح امروز در نشست با فرماندار فردیس که در محل فرمانداری فردیس برگزار شد، با بیان اینکه بازدید و سرکشی به تمامی شهرستان‌ها در دستور کار قرار دارد، گفت: تخصیص و کیفیت آب فردیس و احداث بیمارستان دولتی برای این شهرستان از جمله مواردی است که نیازمند بررسی و برنامه ریزی است.

استاندار البرز با بیان اینکه اختصاص افزایش سهم حق آبه استان از محل سدهای امیرکبیر و طالقان نیز در دستور کار است، ادامه داد: تصفیه خانه و مخزن جدید آب در شهرک جهان نما از دیگر برنامه‌هایی است که در راستای رفع مشکل آب شهرستان فردیس در دستور کار قرار گرفته است و مقرر شد، فرماندار فردیس طی گفتگویی با سردار اسلامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این راستا تصمیم گیری کنند.

شهبازی با بیان اینکه فردیس فاقد تخت بیمارستانی است، گفت: ساخت تنها بیمارستان فردیس که از ابتدای کار دولت تدبیر و امید آغاز شد و انتظار می‌رود که راه اندازی آن نیز طبق وعده رییس دانشگاه علوم پزشکی تا پایان سال محقق شود.

وی با اشاره به اینکه اکنون اعتبارات ملی نیز برای تکمیل بیمارستان فردیس جذب شده، افزود: این امکان مهم یک مطالبه جدی مردمی است که باید در اسرع وقت به سرانجام برسد.

استاندار البرز اضافه کرد: استقرار ادارات و سازمان های دولتی و خدمات رسان مانند آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه و امور مالیاتی نیز از جمله مطالبات مردمی است که طی هماهنگی های لازم باید نسبت به تحقق آن اقدام شود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول