اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

آصفری خطاب به وزیر ارتباطات: اجازه می دهید فرزندتان به اینستاگرام دسترسی داشته باشند؟

نماینده مردم اراک در مجلس خطاب به وزیر ارتباطات گفت: آیا شما به عنوان وزیر اجازه می دهید فرزندتان در سنین نوجوانی به اینستاگرام دسترسی داشته باشد.

آصفری خطاب به وزیر ارتباطات: اجازه می دهید فرزندتان به اینستاگرام دسترسی داشته باشند؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در جریان ارائه گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار داشت: خردادماه امسال طرحی با عنوان هر ایرانی یک تلویزیون اینترنتی از سوی وزارتخانه ارتباطات مطرح و وارد فاز اجرایی شد، براساس قانون اساسی نظارت بر عملکرد هرگونه رسانه فراگیر از شئون اختصاصی حاکمیت و از طریق سازمان صدا و سیما است که مسئول صدا و سیما را مقام معظم رهبری انتخاب می کند لذا وظیفه تعیین مقررات در این حوزه ارتباطی با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیست و این وزارتخانه حق ورود به محتوا و مقررات را ندارد.

وی افزود: حال وزیر محترم ارتباطات چه پاسخی در این باره دارد و آیا نمی توان گفت راه اندازی تلویزیون اینترنتی از سوی وزارتخانه متبوع ایشان برخلاف قانون اساسی است.

نماینده مردم اراک در مجلس ادامه داد: امروز بیش از هزار سرور خارجی در کشور فعال است و بخش اعظمی از زیرساخت ها و پهنای باند اینترنت کشور در اختیار سرورهای خارجی است و آیا این یک کودتای فرهنگی علیه آرمان های امام و شهدا نیست و آیا شما به عنوان وزیر اجازه می دهید فرزندتان در سنین نوجوانی به اینستاگرام دسترسی داشته باشد و این حجم از محتوای غیرفرهنگی و غیراخلاقی را رصد کند؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول