اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حال کشاورزان گلستانی خوب نیست

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: حال کشاورزان گلستانی خوب نیست و دولت باید هرچه سریع تر وجوه گندم و کلزا را به آن ها پرداخت کند.

حال کشاورزان گلستانی خوب نیست

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در تذکر شفاهی خود خطاب به هیات رئیسه گفت: 26 روز از آغاز به کار مجلس گذشته و هنوز گام اول آن و نقشه راه تعریف نشده است لذا باید اولویت های مجلس مشخص شده و در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اگر به دنبال اعتماد آفرینی هستیم باید اولویت های خود را به مردم اعلام کنیم، اظهار داشت: مجالس پیشین در حوزه نظارت ضعیف عمل کرده اند لذا باید مدلی در مقیاس ملی و استانی تعریف کنیم و بر امور نظارت داشته باشیم که در این مسیر استانداران باید به عنوان یک رئیس جمهور کوچک و معاونان وی به عنوان وزیر تلقی شوند.

این نماینده مردم از استان گلستان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور خاطرنشان کرد: حال کشاورزان گلستانی خوب نیست و دولت باید هرچه سریع تر وجوه گندم و کلزا را به آن ها پرداخت کند.

وی در ادامه با بیان اینکه نیازمند نقد عالمانه و صادقانه هستیم، عنوان کرد: هرنهاد و سازمانی از جمله مجلس باید خودارزیابی داشته باشد که در این راستا مجلس باید کارنامه خود را به صورت فصلی با همراهی نخبگان ارزیابی کند.

منتظری ادامه داد: مجلس نیازمند منشور اخلاقی است چراکه این حجم از تذکرات به دولت زیبنده نیست و در وهله اول باید خودمان پایبند به قوانین باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول