اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آغاز دوره آموزش نظامی معلمان وظیفه سال ۱۳۹۹

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از معرفی معلمان وظیفه سال ۱۳۹۹ جهت انجام مراحل دوره آموزش نظامی خبر داد.

آغاز دوره آموزش نظامی  معلمان وظیفه سال ۱۳۹۹

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به ضرورت تامین نیروی آموزشی متخصص جهت تکمیل کادر آموزشی مدارس، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت قابل توجه فارغ التحصیلان جوان، مستعد و مشمول خدمت نظام وظیفه که دارای شرایط تدریس در دستگاه تعلیم و تربیت می باشند، یکی از اهداف به کارگیری این افراد در سیستم آموزش و پرورش می باشد.

وی با اشاره به چگونگی فرایند جذب پرسنل وظیفه اظهار داشت: این فرایند در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ با ارسال فراخوان جذب به مناطق تابعه و دریافت درخواست متقاضیان جذب و تشکیل پرونده آغاز گردید و در ۲۹ اردیبهشت ماه اسامی واجدین شرایط جهت دریافت مجوز گزینش ، به هسته گزینش ارسال شد.

بهارلو با تاکید بر اینکه جهت سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مجوز جذب ۱۶۸ نفر معلم وظیفه به اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، اعطا شده است، تصریح کرد: قبول شدگان نهایی پس از کذراندن دوره دو ماهه آموزش نظامی ،از تاریخ اول شهریور ماه به عنوان معلم وظیفه جذب آموزش و پرورش شده و دوره یک ماهه ضمن خدمت جهت آمادگی برای حضور در امر تدریس  را خواهند گذراند.

این مقام مسئول در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای این عزیزان خاطرنشان کرد: نیروهای جذب شده، مدت دو سال خدمت نظام وظیفه خود را با لباس شریف معلمی به دانش آموزان عزیز شهرستان های استان تهران خدمت خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول