اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

بهره‌برداری از آرامستان جدید کرمان تا پایان امسال/بدهی شهرداری کرمان به صفر رسید

شهرداری کرمان گفت: اختلافاتی که در زمینه آرامستان جدید شهر کرمان با ارتش داشتیم برطرف شده و کارهای عمرانی این آرامستان شروع شده و تا پایان سال جدید به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری از آرامستان جدید کرمان تا پایان امسال/بدهی شهرداری کرمان به صفر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیدمهران عالم‌زاده امروز در جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه اظهار داشت: رسانه‌ها به عنوان یک رکن از جامعه مدنی قطعا در راستای شفافیت و پاسخگویی صریح مسئولان و ارتباط مسنمر بین مسئولان و مردم و نظارت بر عملکرد آنها کمک خواهند کرد.

شهردار کرمان گفت: بعد از قبول مسئولیت شهرداری توانستیم ظرف مدت ۶ ماه حقوق کارکنان شهرداری را به‌روز و این دغدغه را برطرف کنیم و از آن روز تا کنون پرداخت حقوق نیروهای شهرداری و شرکت‌هایی که با شهرداری در ارتباط هستند به روز پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اولویت ما در شهرداری اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بود، تصریح کرد: در این برنامه‌ریزی اتمام پروژه‌های سطح شهر به صورت دو پروژه، پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار شهرداری بر اساس اولویت قرار گرفت و برای اجرایی این پروژه‌ها ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

عالم‌زاده با اشاره به بهره‌برداری از پروژه پل سیدی که ۸ سال از شروع آن گدشته بود، اظهار کرد: سال ۹۷ توانستیم ۲۰ پروزه بوستان و پیاده‌راه را به بهره‌برداری برسانیم و سال گذشته ۱۰ پروژه آماده شد که به‌علت ویروس کرونا نتوانستیم افتتاح کنیم و از هفته آینده هر هفنه یک پروژه را افنتاح خواهیم کرد.

وی گفت: با اصلاحیه‌ای که در بودجه سال گذشته شهرداری انجام شد، درآمد شهرداری به ۷۲۰ میلیارد تومان رسید و این اقدام بی‌نظیری بود که طی مدت دو سال درآمد شهرداری حدود ۲۰۰ برابر افزایش پیدا کرد.

شهردار کرمان بیان داشت: یکی از اولویت‌های کاری ما در شهرداری کرمان، پرداخت بدهی‌ها و معوقات بود و بدهی شهرداری کرمان حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بود که از این مقدار ۱۷۸ میلیارد تومان آن متعلق به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء بابت پروژه‌های شهری در حال احداث بود که اکنون توانستیم این بدهی‌ها را به صفر برسانیم.

عالم‌زاده به تعمیر و نوسازی ۲۳ دستگاه ناوگان اتوبوس شهری اشاره و عنوان کرد: اختلافاتی که در زمینه آرامستان جدید شهر کرمان با ارتش داشتیم برطرف شده و کارهای عمرانی این آرامستان شروع شده و تا پایان سال جدید به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: دوربین پایش تصویری در گذشته حدود ۳۰ عدد در شهر کرمان وجود داشت که با اقدامات صورت گرفته و همکاری با نیروی انتظامی و استانداری کرمان، هم‌اکنون این دوربین‌ها به  ۴۱۳ دستگاه رسیده‌اند.

عالم‌زاده از تشکیل شورای محلات در ۷۳ محله‌ شهر کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: ساختار  شوراهای محله‌ای کاملا مدنی است و این شوراها اولویت‌های هر محله‌ را مشخص و به شهرداری منطقه اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ق/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول