اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کلاهبردار ۷۰ میلیارد ریالی در اراک دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: یک متهم حرفه‌ای که با وعده پرداخت سود بالا و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال اقدام به ۷۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، در اراک دستگیر شد.

کلاهبردار ۷۰ میلیارد ریالی در اراک دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس استان مرکزی، سردار حسن مفخمی‌شهرستانی اظهار کرد: مدتی قبل در پی شکایت چند نفر از شهروندان اراکی مبنی بر کلاهبرداری فردی از آنان با وعده فعالیت پرسود در فضای مجازی، بررسی موضوع توسط تیمی از کارشناسان پلیس فتا استان به صورت ویژه آغاز شد.

وی بیان کرد: در بازجویی‌های انجام شده از مال باختگان مشخص شد که فرد کلاهبردار برای جذب اعتماد مشتریان خود، مبالغی نیز در ابتدا به حساب آنها واریز کرده که پس از گذشت مدت زمانی پرداختی‌های این فرد قطع می‌شود.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی، متهم پرونده دستگیر و بازجویی‌های تخصصی پلیس، مشخص شد این فردسایتی را به منظور جلب اعتماد مشتریان خود با عنوان خرید و فروش ارز دیجیتال طراحی کرده اما مبالغ دریافتی را در سایت‌های غیرمجاز استفاده می‌کند.
 سردار مفخمی شهرستانی افزود: متهم در روند بازجویی‌های صورت گرفته به کلاهبرداری از ۲۳ نفر از شهروندان اراکی به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

وی تاکید کرد: خرید و فروش ارز در فضای مجازی ممنوع است و شهروندان باید به تبلیغات اغفال‌کننده در فضای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی که با عناوینی همچون سرمایه‌گذاری، کسب درآمدهای میلیونی و سایر موارد، توجه نکنند.

انتهای پیام/ 

  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول