اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

افزایش ٢٧ درصدی پرونده‌های وارده به تعزیرات چهارمحال و بختیاری

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری از کشف و ضبط ١٥ خودروی احتکار شده در استان خبر داد و گفت: پرونده‌های وارده به تعزیرات حکومتی استان در سه ماهه اول سال ٩٩ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ٢٧ درصد افزایش داشته‌است.

افزایش ٢٧ درصدی پرونده‌های وارده به تعزیرات چهارمحال و بختیاری

قاسم رفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به اقدامات انجام شده در سه ماهه اول سال جاری گفت: از ابتدای سال ٩٩ تا پایان سه ماهه اول سال، چهار طرح به اجرا درآمد که طرح تسهیل عرضه ملزومات بهداشتی در زمان شیوع کرونا یکی از این طرح‌ها بوده‌است و موارد کشف و ضبط شده با دستور قضائی به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شد.

وی با اشاره به طرح نوروزی ٩٩ برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و تورم سالیانه تا پایان فروردین ماه، ادامه داد: طرح ضیافت ٩٩ نیز در ماه مبارک رمضان و طرح جلوگیری از احتکار و گران‌فروشی خودرو همزمان با سراسر کشور با برپایی گشت‌های مشترک اجرا شد.

کشف و ضبط ١٥ خودروی احتکار شده در چهارمحال و بختیاری

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به گران‌فروشی و احتکار خودرو توضیح داد: ١٥ دستگاه خودروی احتکار شده کشف و ضبط شد و پرونده به محض احراز تخلف از دستگاه قضائی به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

رفیعی بیان کرد: طرح مقابله با احتکار خودرو و تسهیل عرضه ملزومات بهداشتی همچنان در دستور کار قرار دارد و گشت‌های مشترک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به گشت‌های مشترک انجام شده تا یک تیرماه سال جاری خاطرنشان کرد: ٢١ اکیپ گشت مشترک و ٩٥ مورد بازرسی در سه ماهه اول سال ٩٩ انجام شد که ١٧ مورد تخلف وجود داشت، پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده‌است.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: شعب رسیدگی در تعزیرات حکومتی در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان و قاچاق کالا و ارز فعالیت کرده و تعداد پروند‌ه‌های وارده در سه ماهه اول سال ٥٣٤ فقره بوده است.

رفیعی با بیان اینکه تعداد پرونده‌های مختومه در این اداره ٥٦٥ مورد بوده، اظهار داشت: تعدادی از پرونده‌ها از قبل مطرح بوده‌است لذا تعداد پرونده‌های مختومه از تعداد پرونده‌های وارده بیشتر است.

وی میزان محکومیت متخلفین را بالغ بر ٥٧ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: متاسفانه گرانی سیمان و لوازم خانگی را داریم که غیرقانونی بوده و با متخلفین برخورد قاطع خواهیم داشت، بخشی از ماجرا به تولیدکننده برمی‌گردد که کالا را توزیع نکرده و ما در صورت بررسی گزارشات، به سرچشمه و منبع گرانی می‌رویم.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: ‌هدف ما از برگزاری گشت‌های مشترک، پیشگیری از وقوع تخلفات بوده و در صورت مشاهده تخلفی، بدون درنگ و با جدیت برخورد می‌کنیم.

رفیعی اضافه کرد: تعداد پرونده‌های وارده به تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری در سه ماهه اول سال ٩٩ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ٢٧ درصد افزایش داشته که نشان از افزایش تخلفات و فاصله‌گیری از قانون دارد.
انتهای پیام/٦٨٠٣١

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول