اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

وضع سهام عدالت مددجویان کمیته امداد بررسی می‌شود

مدیرعامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد گفت: وضع سهام عدالت مددجویان کمیته امداد به دستور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بررسی می‌شود.

وضع سهام عدالت مددجویان کمیته امداد بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ابراهیم بازیان صبح امروز در دیدار استاندار سمنان با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: به دستور رئیس کمیته امداد و با هدف بررسی وضع سهام عدالت مددجویان این نهاد حمایتی، کمیته‌ای تشکیل و نتایج اقدامات این کمیته در هفته آینده اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: اصل اساسی در اجرایی ساختن طرح بهره‌مندی مردم از سهام عدالت، توانمندسازی اقشار کم‌درآمد است.

مدیرعامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه مدد جویان کمیته امداد اقشار خاص کم‌درآمد جامعه هستند، گفت: خوشبختانه با آزادسازی سهام عدالت، در حال حاضر مدد جویان کمیته امداد، سرمایه پایه در بورس دارند.

بازیان بیان کرد: ورود مستقیم کمیته امداد به بورس و ایجاد سرمایه‌گذاری برای مددجویان و حمایت از توانمندسازی این قشر، با اهداف و سیاست‌های کمیته امداد تضادی ندارد و بر مبنای برنامه‌های این مجموعه است.

وی تصریح کرد: سمنان، طرح «شتابا» را ارائه کرده و بخشی از این طرح در حال حاضر در استان سمنان به‌عنوان استان مبدع طرح در حال اجراست.

مدیرعامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: این طرح هفته آینده در کمیته کارشناسی و تخصصی کمیته امداد مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت و با تقسیم کار، مراحل اجرای فراگیر این طرح انجام خواهد شد.

بازیان گفت: ایده‌ها و برنامه‌های در راستای توانمندسازی مدد جویان، در کمیته امداد امام خمینی (ره) مورد حمایت و پشتیبانی قرار می‌گیرد.

وی افزود: با عنایت به دستور رئیس‌جمهوری مبنی بر موافقت و اجرایی شدن این طرح، پیشنهاد می‌شود تا کمیته‌ای متشکل از افراد و سازمان‌های مرتبط در سطح نهاد ریاست جمهوری شکل گرفته تا زمینه ماندگاری و تحکیم این طرح فراهم شود.

انتهای پیام/74003/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول