اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

عمده مشکلات قرچک زیرساختی است/ ضرورت توسعه مراکز بهداشتی و حمل و نقل ریلی

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: عمده مشکلات شهرستان قرچک در حوزه زیرساختی است.

عمده مشکلات قرچک زیرساختی است/ ضرورت توسعه مراکز بهداشتی و حمل و نقل ریلی

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حسین نوش آبادی صبح امروز دوشنبه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان قرچک در سال ۹۹، اظهار داشت: توجه به امور زیربنایی هر منطقه جزو نیازهای اساسی است که باید به ان توجه ویژه شود.

وی افزود: امنیت، عدالت و رفاه سه مولفه مهم است که دولت‌ها باید روی آن متمرکز کنند و تلاش خود را برای این سه مولفه مهم بیشتر کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: عمده مشکلات شهرستان قرچک در حوزه زیرساختی است و هنر مدیران این منطقه باید اولویت‌بندی امور باشد.

نوش آبادی خاطرنشان کرد: توسعه مراکز بهداشتی و درمانی، تجهیز بیمارستان شهید ستاری، توسعه امکانات حمل و نقل و راه و ترابری، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری و درون شهری، پیگیری حمل و نقل ریلی و مترو، تقاطع‌های غیرهمسطح، توسعه مراکز اشتغال و کارآفرینی، احیای کارگاه‌ها و کارخانجات رو به تعطیلی و توسعه منابع آب پایدار جزو اولویت‌های قرچک است.

وی در پایان بیان کرد: دستگاه های اجرایی در جهت رفع مشکلات تلاش کنند و ما نیز تلاش میکنیم مشکلات را در کنار آنها رفع نماییم و هر چه در توان داشته باشم در جهت رفع مشکلات به کار خواهم گرفت.

اولین جلسه شورای اداری شهرستان قرچک در سال ۹۹ به ریاست بهمن خطیبی فرماندار و با حضور حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه، نوش‌آبادی نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تأمین، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، شهردار و دیگر مدیران ادارات برگزار شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول