اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

درگیری نیروهای «شورای انتقالی» و دولت مستعفی علی‌رغم آ‌تش‌بس

منابع یمنی خبر دادند که علی‌رغم اعلام ائتلاف سعودی مبنی بر آتش‌بس در استان‌های جنوبی یمن، نیروهای «شورای انتقالی جنوب» و دولت مستعفی یمن با یکدیگر درگیر شدند.

درگیری نیروهای «شورای انتقالی» و دولت مستعفی علی‌رغم آ‌تش‌بس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع یمنی، بامداد امروز (سه‌شنبه)، از درگیری میان نیروهای «المجلس الانتقالی الجنوبی» (شورای انتقالی جنوب-تحت حمایت امارات) و دولت مستعفی (تحت حمایت سعودی) در استان «ابین» (جنوب یمن) خبر دادند.

مرکز اطلاع رسانی نیروهای مسلح جنوب یمن در این ارتباط گفت که در جبهه «الشیخ سالم»  و «الطریه» درگیری‌های شدیدی با انواع اسلحه‌های سنگین، نیمه‌سنگین و سبک میان نیروهای شورای انتقالی و دولت مستعفی یمن صورت گرفته است.

این درحالی است که ائتلاف سعودی شامگاه روز گذشته اعلام کرد که شورای انتقالی جنوب و دولت مستفعی یمن با آتش‌بس موافقت کردند و قرار است برای گفت‌و‌گو در ریاض گرد هم آیند.

 «محمد النقیب» سخنگوی منطقه چهارم نظامی و جبهه ابین در شورای انتقالی نیز با متهم کردن دولت مستعفی یمن در این خصوص گفت که نیروهای دولت مستعفی، مواضع شورای انتقالی را با توپ هدف قرار دادند.

انتهای پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول