اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس: منصوبان وزیر کشور در استان‌ها برای رفع مشکلات در میدان نیستند

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: چند روز پیش فردی من را در خیابان دید و گفت تو که نماینده مجلس هستی آیا از قیمت 80 میلیونی پراید خجالت نمی‌کشی؟ من خجالت می‌کشم آقای وزیر! شما خجالت نمی‌کشید؟

نماینده مجلس: منصوبان وزیر کشور در استان‌ها برای رفع مشکلات در میدان نیستند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، هادی بیگی‌نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس امروز (سه شنبه 3 تیرماه 99) پس از گزارش وزیر کشور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: چند روز پیش فردی من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دید و پرسید؛ شما نماینده مجلس هستید؟ پاسخ دادم؛ بله، گفت؛ خجالت نمی‌کشی که پراید 80 میلیون شده است. آقای وزیر! من خجالت می‌کشم. شما خجالت نمی‌کشید؟

وی افزود: حقوق کارگر حدود 2 میلیون است، اما پول پیش خانه متوسط به متری 4 میلیون تومان رسیده است. من خجالت می‌کشم آقایان دولت، شما خجالت نمی‌کشید؟

بیگی نژاد با بیان این که دلار طی چند سال گذشته 7 برابر شده است، افزود: آقایان دولت! بابت افزایش نرخ دلار خجالت نمی‌کشید؟ آقای رحمانی فضلی، ممکن است از من بپرسید که اینها چه ربطی به من دارد، اما وقتی اتفاقی بیفتد و ناامنی ایجاد شود، متولی این امر چه کسی است؟ شما خواهید بود. ماجرای بنزین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به یاد بیاورید، متولی امر شما نبودید؟

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: امروز مردم به واسطه مشکلاتی که دارند عصبانی هستند و دشمن تلاش می‌کند عصبانیت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به بیرون بکشد و مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به میدان بیاورد. آن زمان مسؤول کار چه کسانی هستند؟ شما مسؤول خواهید بود.

وی خطاب به وزیر کشور گفت: منصوبان شما در استان و شهرستان‌ها پیگیر عصبانی شدن مردم نیستند،  چند هزار نفر در ماه رمضان آب نداشتند، منصوبان شما حتی سری به آنها نزدند و تا الان نیز چندین بار آب‌شان قطع شده است.

بیگی نژاد با بیان این که کیفیت آرد و نان در برخی نقاط افتضاح است گفت: منصوبان شما (وزارت کشور) هیچ توجهی ندارند. همه می‌دانند که آموزش و پرورش در بحث کرونا تلاش کرد اما ضعف‌هایی داشت که این ضعف‌ها در خیلی از جاها قابل رفع بود اما ما به منصوبان شما رجوع کردیم و گفتیم اما هیچ توجهی نکردند.

نماینده مردم ملایر در مجلس خطاب به وزیر کشور اظهار داشت: منصوبان شما برای رفع مشکلات مردم در میدان نیستند، حتی در بین مردم راه هم نمی‌روند. این که دیگر پول نمی‌خواهد، بنابراین اگر اتفاقی بیفتد، شما متهم هستید.

وی در پایان گفت: شما از وحدت سخن می‌گویید اما وحدت با کسی که هیچ توجهی نمی‌کند چگونه ممکن خواهد بود؟

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول