اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شگرد پلیس آگاهی دنا در به دام انداختن سارقین دام

باند بزرگ سارقین دام در شهرستان دنا به همت مأمورین آگاهی شهرستان دنا متلاشی شد.

شگرد پلیس آگاهی دنا در به دام انداختن سارقین دام

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، در پی افزایش وقوع سرقت در سطح حوزه استحفاظی فرماندهی شهرستان دنا و شهرستان بویراحمد، مأمورین اگاهی شهرستان دنا حماسه آفریدند و پاتک بسیار سنگینی بر پیکره سارقان وارد کردند.

سرهنگ رستمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دنا در گفت‌وگو با فارس گفت: مأمورین جان بر کف پلیس آگاهی شهرستان با هدایت فرمانده شهرستان پس از انجام  کارهای اطلاعاتی یک ماهه و استفاده از منابع و مخبرین نسبت به شناسایی سارقین احشام اقدام و پس از هماهنگی با مقام قضایی و شگردهای خاص پلیسی علیرغم هوشیاری و زیرکی غیرقابل توصیف سارق را دستگیر و پس از انجام تحقیقات گسترده و ارائه مستندات و مدارک بدست آمده سارق لب به اعتراف گشود.

وی گفت: پس از آن مامورین نسبت به شناسایی همدستان و مالخرها و محل‌های اختفا آنها اقدام و طی چند مرحله عملیات غافلگیرانه سه نفر سارق چهار نفر مالخر را دستگیر و تعداد ۱۹۶ راس دام نیز کشف و ضبط،گردید.

 رستمی افزود: همچنین مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ضمن هماهنگی با مقام قضایی در راستای برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مواد مخدر در حین پایش خودروهای عبوری محور یاسوج به اصفهان  طی ۴۸ ساعت گذشته در سه عملیات جداگانه مقدار ۱۳۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط نمودند ک در این راستا ۵ دستگاه خودرو توقیف و ۷ نفر قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مقام قضایی گردید.

انتهای پیام/82009

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول