اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  مسئولیت های اجتماعی

تولید ماسک، گان و شیلد در کتابخانه علامه طرشتی

بیش از 2 ماه است «جمعیت مردمی امام رضایی‌ها» با همکاری فرهنگ‌سرای ابن سینا، به تولید ماسک، شیلد و گان پزشکی مشغول است.

تولید ماسک، گان و شیلد در کتابخانه علامه طرشتی

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای ابن‌سینا، بیش از 2 ماه است «جمعیت مردمی امام رضایی‌ها» با همکاری فرهنگ‌سرای ابن سینا، به تولید ماسک، شیلد و گان پزشکی مشغول است.

کمی پس از شیوع کرونا و حضور گروه‌های مردمی و جهادی برای کمک‌رسانی به کادر بهداشت و درمان در حوزه‌های مختلف، «جمعیت مردمی امام رضایی‌ها‌» نیز برای مشارکت در این امر مهم به صورت دوشیفت در محل کتابخانه علامه طرشتی فعالیت‌های مقابله با کرونایی را آغاز کرد.

طرح تهیه و استریل ماسک، شیلد و گان پزشکی توسط این جمعیت با 27 چرخ خیاطی و 30 نفر از بانوان جهادی از فروردین 99 آغاز شده و هم‌چنان ادامه دارد و تاکنون بیش از 5000 ماسک تک‌لایه، 40000 ماسک سه‌لایه، 10000 شیلد، بیش از 4000 گان و 60000 گان چسب‌زده تولید و با هماهنگی سازمان انرژی اتمی استریل شده است.

این تولیدات تاکنون در برخی بیمارستان‌های دولتی تهران مانند بیمارستان امیراعلم و 8 استان مازندران، گیلان، گلستان، قم، لرستان، فارس و اصفهان توزیع و در اختیار مردم و کادر درمان قرار گرفته است.

در کنار تهیه این اقلام بهداشتی، توزیع آبمیوه طبیعی و بسته‌های غذایی برای آسیب‌دیدگان کرونا نیز جزء فعالیت‌های این جمعیت بوده است.

«امام رضایی‌ها» یک جمعیت خیریه و مردمی است که کار اصلی خود را مشارکت در امداد و فوریت‌ها می‌داند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول