اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

34 واحد تولیدی تعطیل کردستان به چرخه تولید بازگشت

رئیس کل دادگستری استان کردستان از بررسی 60 پرونده قضایی در خصوص مشکلات واحدهای تولیدی در سطح استان خبر داد و گفت: با تصویب و اجرای مصوباتی 34 واحد از این تعداد به چرخه تولید بازگشتند.

34 واحد تولیدی تعطیل کردستان به چرخه تولید بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدرضا مترقب بعد از ظهر امروز در روند بازدید از واحدهای تولیدی سنندج که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان به مناسبت هفته قوه قضاییه صورت گرفت، اظهار کرد: همه مسئولین دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و قضایی وظیفه دارند برای تحقق مطالبات مردمی و در راستای حمایت از تولید داخلی پای کار باشند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی از تمامی امکانات و قدرت خود در راستای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی استفاده خواهد کرد.

 مترقب افزود: اولویت دادگستری استان کردستان جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی فعال و در گام بعدی شروع بکار مجدد واحدهای تعطیل شده است که در این راستا کمک و همکاری دستگاههای اجرایی ضروری است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان همچنین در تشریح اقدامات و عملکرد دبیرخانه ستاد استانی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه گفت: از ابتدای سال ۹۸ همزمان با افزایش فشار‌های اقتصادی به تولیدکنندگان، فعالین حوزه صنعت و اقتصادی کشور و افزایش مراجعات و درخواست‌ها از خدمات این ستاد، بحمدالله توفیقات خوبی حاصل شده است.

وی از بررسی بیش از 60 پرونده قضایی در خصوص مشکلات  واحدهای تولیدی در سطح استان در سال گذشته خبر داد و اعلام کرد : 34 واحد تولیدی از این تعداد نیازمند حمایت جدی بود و با تصویب مصوباتی و اجرای آن از تعطیلی این واحدها جلوگیری بعمل آمد و  به چرخه تولید و اشتغال بازگشتند.

وی اضافه کرد: واحدهای مذکور با تلاش و پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان کردستان و همکاری بانک کشاورزی از تعطیل شدن آنها ممانعت شد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول