اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مقابله با جریان نفوذ کیاست و هوشمندی مسوولان را می‌طلبد

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: همواره نفوذی ها در دوران انقلاب اسلامی جنایت های خود را برای آسیب زدن به نظام اسلامی برنامه ریزی کردند. مقابله با جریان نفوذ کیاست و هوشمندی مسوولان ما را می طلبد.

مقابله با جریان نفوذ کیاست و هوشمندی مسوولان را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی عصر امروز در آیین تقدیر از عوامل جهادی و پرسنل فعال شهرداری قم در مقابله با بحران ویروس کرونا و افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 110 پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ترافیکی، فناوری، سرمایه گذاری، فضای سبز و زیباسازی شهرداری قم با اعتباری بالغ بر 8600 میلیارد ریال که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، با بیان اینکه دهه کرامت فرصتی برای گرامیداشت و بزرگداشت ائمه معصومین(ع) است اظهار کرد: بزرگداشت این دهه و مزین شدن این مراسم به افتتاح و کلنگ زنی 110 پروژه عمرانی نشان از این است که تمام کارهای ما با ولایت و اهل بیت(ع) عجین شده است.

وی با بیان اینکه خدماتی که در دوران کرونا صورت گرفت و اقدامات گسترده شهرداری به پای اهل بیت(ع) و نظام نوشته می شود ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: شهدای قوه قضائیه به دست نفوذی ها به شهادت رسیدند و کار به جایی رسید که می خواستند کیف ترور را وارد جلسه بزرگان کشور کنند و با درست کاری نیروهای حفاظت از یک حادثه بزرگ جلوگیری شد.

امام جمعه قم گفت: همواره نفوذی ها در دوران انقلاب اسلامی جنایت های خود را برای آسیب زدن به نظام اسلامی برنامه ریزی کردند. مقابله با جریان نفوذ کیاست و هوشمندی مسوولان ما را می طلبد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از محل هایی که مورد طمع دشمنان بوده و هست قوه قضائیه بوده که امروز با حضور مرد بزرگی همچون آیت الله رئیسی با قدرت با دشمنان و نفوذی ها مقابله می کند افزود: امیدواریم در پناه حضرت ولیعصر(عج) و تحت رهبری آیت الله العظمی امام خامنه‌ای بتوانیم به حکومت مقدس حضرت مهدی(عج) برسیم.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه تلاش برای تثبیت ولایت یکی از وظایف اصلی ما است گفت: انتخاب چنین روزی برای افتتاح خدماتی گسترده برای مردم تصادفی نیست و انتخاب مبارکی برای تثبیت ولایت صورت گرفته است.

وی با اذعان به اینکه تثبیت ولایت یکی از فرازهای مهم زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) است گفت: در تاریخ اسلام زنان زیادی برای تثبیت ولایت خود را فدا کردند؛ منشا تمام فتنه هایی که علیه ائمه معصومین(ع) صورت گرفت قدرت طلبی و مال اندوزی بود.

امام جمعه قم اذعان کرد: امروز شاهدیم در دستگاه قضائی افرادی را به جرم دست اندازی به مال مردم و بیت المال محاکمه می شوند و نمی دانم چطور این افراد می خواهند جواب خانواده و مردم و امام زمان(عج) را بدهند.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول