اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

واحدهای صنفی فاقد پروانه شناسایی می‌شوند/ جلوگیری از نرخ‌گذاری توسط اصناف

رئیس اتاق اصناف لرستان شناسایی واحدهای فاقد پروانه صنفی، گریز از نرخ‌گذاری و تبلیغات اجناس صنف‌ها را از مهمترین اهداف طرح ثبت نام در سامانه الکتونیکی اصناف است.

واحدهای صنفی فاقد پروانه شناسایی می‌شوند/ جلوگیری از نرخ‌گذاری توسط اصناف

منوچهر اسبکوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به اجرای طرح تبلیغ واحدهای صنفی در سایت‌های اینترنتی، اظهار کرد: با توجه به اهمیت تجارت الکترونیک، این پویش به صورت سراسری در تمام شهرهای کشور در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح که از مصوبات کمیسیون نظارت استان نیز می‌باشد، با همکاری و توافق‌نامه بین اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همچنین شرکت تجاری تبلیغ‌کننده در حال انجام است.

رئیس اتاق اصناف لرستان شناسایی واحدهای فاقد پروانه صنفی و گریز از نرخ‌گذاری را از مهمترین اهداف این طرح عنوان و تصریح کرد: همچنین ورود واحدهای صنفی به تجارت الکترونیک از طریق تبلیغات از دیگر جنبه‌های مهم این طرح است.

اسبکوه بیان داشت: برای برنامه پنج ساله، از هر واحد صنفی 50 هزار تومان جهت انجام کار تبلیغات و ارائه سایت پذیرنده دریافت می‌شود، این در حالی است که پیش از این مبلغ 500 هزار تومان برای این کار درنظر گرفته شده بود که بنا به دلایلی همچون محرومیت لرستان، این مبلغ برای پنج سال به 50 هزار تومان تقلیل یافت.

وی اطلاع‌رسانی در این خصوص را کمرنگ خواند و افزود: به بازرس‌های انجام این طرح توضیح داده شده که صاحبان اصناف را به طور دقیق از جزئیات طرح آشنا سازند، چرا که روزهای گذشته از سوی برخی واحدها ابهاماتی به وجود آمده بود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول