اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت زمین‌های وزارتخانه‌ها را برای ساخت و ساز مسکن اختصاص دهد

نماینده نیشابور در مجلس از دولت خواست تا سازمان امور اراضی و وزارت‌خانه‌ها را متقاعد کند تا با در اختیار قرار دادن زمین‌هایشان و همراهی بخش‌های دولتی و خصوصی ساخت‌وساز مسکن را توسعه دهند تا مشکل مسکن جوانان حل شود.

دولت زمین‌های وزارتخانه‌ها را برای ساخت و ساز مسکن اختصاص دهد

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره التهاب مسکن و عدم امکان ازدواج برای جوانان اظهار داشت:‌ وقتی که ازدواج جوانان به تأخیر بیفتد آسیب‌های اجتماعی افزایش یافته و در آینده با آسیب‌های زیادی مواجه خواهیم شد. 

وی با بیان اینکه دولت باید از سازمان امور اراضی بخواهد زمین‌هایش را در اختیار خانه سازی قرار داده و با همراهی دیگر بخش‌های دولتی و خصوصی به سمت ساخت‌وساز انبوه برود تا مشکل مسکن جوانان حل شد، افزود: باید با استفاده از تسهیلات مختلف جوانان و زوجین را خانه‌دار کرده و اقساط مسکن آنها را بلندمدت در نظر بگیریم.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ابتدای فعالیت دولت آقای روحانی به دلیل انتقاد به دولت قبل اعلام کردند که پروژه‌های مسکن مهر خارج از حوزه استحفاظی شهرها ساخته شده و مشکلات متعددی دارد ولی هم‌اکنون شاهدیم قیمت مسکن مهر افزایش پیدا کرده و حتی جوانان خانه دار شدن خود را آرزو می‌بینند. 

چنارانی گفت:‌ کمیسیون عمران مجلس یازدهم به توجه به تجارب بسیار گران‌بهای اعضای آن می‌تواند در این قضیه ورود جدی داشته باشد و به همین دلیل از همکارانم می‌خواهم با تعیین اولویت‌های ویژه برای کشور عنایت خاصی به اقتصاد، معیشت و مسکن داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول