اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

پیگیری تعلل در رفع مشکل منطقه حصار به مدعی العموم واگذار می‌شود

فرماندار کرج با بیا ن اینکه مدیران پای مصوباتی که امضا می‌کنند متعهد بمانند، گفت: اگر در غیر این صورت رفتار شود و خروجی مد نظر وجود نداشته باشد، مراجع نظارتی بعنوان مدعی العموم کم کاری‌ها را مورد پیگیری قانونی قرار خواهند داد.

پیگیری تعلل در رفع مشکل منطقه حصار به مدعی العموم واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، غفور قاسم پور، فرماندار کرج و معاون ویژه استاندار البرز، در جلسه رسیدگی به اقدامات انجام شده در خط 4 حصار کرج و بررسی روند اجرای طرح های خدماتی و عمرانی در این منطقه  گفت: این جلسه با توجه به حساسیتی که استاندار محترم و  نماینده محترم ولی فقیه در استان نسبت خدمت رسانی در مناطق محروم کرج  دارند، تشکیل شده است.

وی با انتقاد نسبت به کم کاری دستگاه‌های متولی امر و عدم توفیق در اجرای طرح ساماندهی خط 4 حصار تصریح کرد: اگر بی توجهی‌ها ادامه پیدا کند بار بعدی جلسات را در محضر نماینده محترم عالی دولت در استان و حضرت آیت الله حسینی همدانی برگزار خواهم کرد و آنجا مدیران کم کار باید نسبت پاسخگو به مراجع بالاتر باشند. 

قاسم پور تصریح کرد: پای مصوباتی که امضا می‌کنید متعهد بمانید و از این به بعد نیز با جدول زمانبندی اقدامات دستگاه ها پایش خواهد شد.

معاون استاندار با بیان اینکه بدنبال جلسات نمایشی و بدون خروجی نیستم، گفت:  از همه دستگاه‌ها انتظار دارم که به وظایف و تکالیف قانونی خود در جلسات عمل کنند در غیر این صورت اگر خروجی مد نظر وجود نداشته باشد معاون دادستان و مراجع نظارتی بعنوان مدعی العموم کم کاری‌ها را مورد پیگیری قانونی قرار خواهند داد.

فرماندار ویژه شهرستان کرج ضمن ابراز همدردی با محرومیت‌های ساکنان خط 4 حصار کرج خطاب به مدیران گفت: اگر شما خود نیز از  ساکنان این مناطق محروم بودید باز هم برای فقدان امکانات و محدودیت‌هایی که مردم با آن مواجه هستند با تاخیر و تعلل کار انجام میدادید؟!

قاسم پور با بیان اینکه 2 سال از تاریخ پیگیری صورتجلسات ساماندهی خط 4 حصار کرج می‌گذرد و تا به اکنون شاهد خروجی مناسبی در خط ۴ حصار کرج نبوده ایم، اضافه کرد: مگرنه این است که کار باید برای رضای خداوند باشد و هرآنچه غیر این باشد باطل است؟ اگر همه برای رضای خدا کار انجام دهیم همواره در اوج و موفقیت خواهیم بود. 

وی در ادامه با بررسی تصمیمات اخذ شده تا به اکنون، از دستگاه‌ها  نیز توضیح خواست و به مدیران کم کار تذکر داد. 

قاسم پور برای تعیین تکلیف اراضی 37.5 هکتاری خط 4 حصار، 2 ماه جهت احزار هویت و صدور سند از سوی اداره مسکن و شهرسازی جهت آغاز بکار فعالیت های عمرانی و خدماتی توسط شهرداری زمان تعیین کرد. 

فرماندار کرج همچنین با اشاره به محرومیت‌های آموزشی ساکنان خط 4 حصار گفت: از سهم اعتبارات تملک دارایی تخصیص اعتبارات جهت نوسازی و تحویل زمین جهت احداث مدارس صورت خواهد گرفت.

قاسم پور در رابطه با احداث مرکز بهداشت در خط 4 حصار نیز زمان یک هفته ای تعیین کرد تا با انعقاد تفاهم نامه با مرکز بهداشت و تحویل مدارک مورد نیاز به اداره کل راه و شهرسازی موضوع احداث این مرکز درمانی نیز تعیین تکلیف شود.

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج مأمور شد تا ظرف مدت یک هفته، موانع واگذاری زمین مناسب جهت احداث کلانتری در خط 4 حصار را مورد پیگیری قرار دهد. 

وی در خصوص ساماندهی فاضلاب شهری خط 4 حصار و اتصال آن به تصفیه خانه لوکال نیز گفت: در جلسه توسط امور آب منطقه ای این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.  

معاون استاندار در ادامه با اشاره به تخریب 130 آلونک در بام کرج از همکاری خوب نیروی انتظامی و شهرداری کرج و همراهی مردم فهیم این منطقه قدردانی کرد و افزود: بعد از پاکسازی آلونک ها فرایند کنترل باید ادامه داشته باشد.

بنابراین گزارش، بمنظور دریافت خروجی کار و پایش اقدامات درانجام شده در خط ۴ حصار، ۴۵ روز آینده جلسه پیگیری در محل فرمانداری کرج برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/ج/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول