اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

روند اجرایی کتابخانه پلدختر راکد مانده است

رئیس شورای اسلامی شهر پلدختر گفت: روند اجرایی کتابخانه شماره 2 این شهر با گذشت 14 سال از آغاز عملیات آن راکد مانده است.

روند اجرایی کتابخانه پلدختر راکد مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، غلامرضا نصیری در نخستین جلسه انجمن و نهضت مطالعه مفید شهرستان پلدختر اظهار داشت: روند اجرایی کتابخانه شماره 2 این شهر در مقایسه با سایر پروژه‌های کتابخانه‌ای استان راکد مانده که ادامه آن نیاز به پیگیری جدی مسئولان شهرستانی و استانی دارد.

وی به  نقش کتابخانه‌های عمومی در پیشبرد اهداف فرهنگی جامعه و توجیه جمعیتی جهت راه اندازی کتابخانه جدید اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی کتابخانه شماره 2 پلدختر با هدف رفع  نیاز و سهولت دسترسی ساکنان ضلع غربی این شهر در سال 1385 آغاز شد که اکنون با گذشت سال‌ها عملیات این پروژه راکد مانده است.

رئیس شورای اسلامی شهر پلدختر گفت: فعال‌سازی کارگاه ساخت و به پیمان رفتن پروژه و تکمیل و بهره برداری از فضای کتابخانه شماره 2 پلدختر مطالبه جدی از مسئولان است.

وی به دغدغه‌های مالی کتابخانه‌های عمومی در اجرای برنامه‌های فرهنگی شهرستان اشاره کرد و افزود: مجموعه شهرداری و شورای شهر پلدختر توجه ویژه‌ای به سهم نیم درصد کتابخانه‌های عمومی داشته و تمام تلاش خود در جهت احصاء درآمدها و پرداخت آن باتوجه به تراز مالی شهرداری بکار بسته است.

در این جلسه مصوب شد ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر جهت گرامیداشت دهه کرامت تعداد یک‌هزار نسخه کتاب در موضوعات مختلف ویژه کودک و نوجوان در مناطق کمتر برخوردار به ویژه در مناطق سیل زده شهرستان توزیع کند.

در این جلسه همچنین مصوب شد، شهرداری پلدختر با اهتمام جدی در تسویه نیم درصد سهم کتابخانه‌های عمومی، نسبت به پرداخت مبلغ چهار میلیون تومان علی الحساب از سهم نیم درصد تا اواخر تیرماه جاری به کتابخانه عمومی این شهرستان اقدام کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول