اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تراز تجاری ایران مثبت است/دشمن روی مباحث ارزی دست گذاشته است

رئیس کمییسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: متوسط منابع ارزی ما 80 میلیارد دلار بوده و همواره میزان مصارف ارزی ما یک دوم منابع ارزی‌ست یعنی تراز تجاری ما مثبت است.

تراز تجاری ایران مثبت است/دشمن روی مباحث ارزی دست گذاشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی امروز در جلسه مشترک شورای قضائی و اداری استان اظهار داشت: تمام تلاش دشمن برای وارد کردن صدمات در حوزه اقتصادی است و اخیرا هم در این بحث مجددا با فضایی که در کشور احساس کرده و مسیری که به سمت رویکرد جدید مجلس یازدهم و برنامه‌ریزی برای دولت آینده است، اقدامات را در دستور کار گذاشته است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از مهم‌ترین مولفه‌هایی که دشمن روی آن دست گذاشته، مباحث ارزی است، عنوان کرد: متوسط منابع ارزی ما 80 میلیارد دلار بوده و همواره میزان مصارف ارزی ما یک دوم منابع ارزی‌ست یعنی تراز تجاری ما مثبت است.

وی تصریح کرد: اولین جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس، سه شنبه با حضور رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد و محورهای مهمی بحث شده و به زودی برنامه جامع اولویت ‌های اقتصادی کمیسیون را در مجلس اعلام می‌کنیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: از مهمترین محورهای بحث‌شده با رئیس کل بانک مرکزی ساماندهی بازار ارز است.

 وی با اشاره به اینکه انتظار داریم تمام تلاش دولت برای جنگ با دشمن در جنگ اقتصادی باشد، افزود: ادبیات دولت باید جنگ تمام عیار با دشمنی باشد که در حوزه اقتصادی علیه ما وارد شده است و مذاکرت مشکلی را حل نمی‌کند.

پورابراهیمی خاطرنشان کرد: ادبیات و مسیر دولت باید متفاوت شود و برنامه جامع مقابله با عملیات اقتصادی دشمن را با قوت و قدرت پیگیری می‌کنیم و مطمئن هستیم این مسیر حرکت موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی در حوزه اقتصاد می‌شود.

انتهای پیام/80017/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول