اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کمبود مرغ گرم نداریم

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه در یک مقطعی به دلیل شیوع بیماری کرونا جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری کاهش پیدا کرد که تبعات آن امروز مشخص شده است گفت: کمبودی در زمینه عرضه مرغ گرم وجود ندارد.

کمبود مرغ گرم نداریم

داریوش صفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در سطح استان کمبود مرغ گرم نداریم اظهار کرد: قیمت مصوب این کالا ۱۵ هزار تومان تعیین شده است. 

وی با اشاره به اینکه فروش بیش از قیمت مصوب تخلف می‌شود و با متخلفان برخورد لازم صورت می‌گیرد ادامه داد: در تابلوی هر واحد صنفی در استان همدان قیمت مرغ ۱۵ هزار تومان درج شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان در ادامه گفت: شب گذشته حداقل ۱۲۵ تن در استان همدان مرغ گرم کشتارشده توزیع شده که مازاد بر نیاز بازار بود.

وی با بیان اینکه با همکاری سازمان صمت و جهاد کشاورزی بازار مرغ تنظیم و کنترل شده است تصریح کرد: در یک مقطعی به دلیل شیوع بیماری کرونا جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری کاهش پیدا کرد که  تبعات آن امروز مشخص شده است.

صفاری تأکید کرد: به طور کلی زمانی که در بازار عرضه کمتر از تقاضا باشد با افزایش قیمت مواجه می‌شویم، در حالی که عرضه بیش از تقاضا باعث کاهش قیمت کالا می‌شود به طوری که در ابتدای سال هر کیلو مرغ به قیمت ۹ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رفت.

وی با تأکید بر اینکه در سراسر کشور جوجه‌ریزی به میزان ۲۵ میلیون قطعه کاهش یافته است گفت: با تدابیری که اندیشده شده کمبودی در زمینه عرضه مرغ گرم  وجود ندارد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان در پایان بیان کرد: قیمت ۱۵ هزار تومان به ازای هر کیلو مرغ با احتساب پنج درصد کمتر و یا بیشتر که در اختیار استان‌هاست تصویب شده است.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول