اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اصناف در کاهش پیامدهای منفی کرونا نقش محوری دارند

فرماندار پیشوا گفت: نقش اثرگذار کسبه و اصناف در جریان مقابله با ویروس کرونا همچنین کارکرد تعیین‌کننده آن‌ها برای تأمین مایحتاج ضروری مردم بارز و قابل تقدیر است.

اصناف در کاهش پیامدهای منفی کرونا نقش محوری دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حسین عباسی فرماندار پیشوا روز پنج‌شنبه در دیدار و گفت‌وگو با رئیس و اعضای اتاق اصناف این شهرستان اظهار کرد: اصناف همواره در ایجاد آرامش در جامعه نقش مؤثر و کلیدی داشته‌اند.

وی ادامه داد: نقش اثرگذار کسبه و اصناف در جریان مقابله با ویروس کرونا و همچنین کارکرد تعیین‌کننده آن‌ها برای تأمین مایحتاج ضروری مردم بارز و قابل تقدیر است.

فرماندار پیشوا افزود: برای عبور از این شرایط سخت نیازمند ادامه همراهی و همکاری مثبت اصناف هم از جنبه مقابله و مدیریت بیماری کرونا و هم از حیث کمک برای بهبود فضای کسب و کار و رونق اقتصادی در این شهرستان هستیم.

عباسی خاطرنشان کرد : بهبود فضای کسب و کار با وجود این بیماری بدون همراهی و ایفای نقش ممتاز و تعیین کننده اصناف و بازاریان ممکن نیست.

وی عنوان کرد: با توجه به احتمال تشدید مجدد بیماری لازم است مردم و کسبه به اصل فاصله‌گذاری اجتماعی پای‌بند بوده و رعایت اصول بهداشتی را جدی بگیرند.

انتهای پیام /۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول