اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

سفارت ایران در تفلیس: هموطنان ایرانی مراقب افراد سودجو برای فروش و انتقال املاکشان باشند

سفارت ایران در تفلیس از هموطنان ایرانی خواست که مراقب افراد سودجو که اقدام به جعل مدارک و وکالتنامه برای فروش و انتقال املاک ایرانیان مقیم به دلیل کرونا را کرده‌اند، باشند.

سفارت ایران در تفلیس: هموطنان ایرانی مراقب افراد سودجو برای فروش و انتقال املاکشان باشند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس در اطلاعیه‌ای از هموطنان ایرانی مقیم این کشور خواست که مراقب افراد سودجو که با جعل مدارک و وکالتنامه نسبت به فروش و انتقال املاک ایرانیان مقیم در گرجستان کرده‌اند، باشند.

در این اطلاعیه آمده است: «متاسفانه اخیراً مشاهده شده است که بعضی از افراد سودجو با جعل مدارک و وکالتنامه نسبت به فروش و انتقال املاک ایرانیان مقیمی که به دلیل کرونا امکان مراجعت به گرجستان را ندارند، اقدام کرده‌اند. همچنین بعضی از افراد به بهانه تمدید اقامت اینترنتی تقاضای وکالتنامه رسمی و یا بعضا وکالت به صورت اسکایپ را می‌کنند که شدیدا از این موضوع باید پرهیز شود.»

این سفارتخانه اعلام کرد: «درخواست اینترنتی برای انجام امور اقامتی نیاز به وکالتنامه ندارد و متقاضی می‌تواند رأسا نسبت به ثبت درخواست اینترنتی اقدام کند.»

سفارت ایران در گرجستان همچنین به هموطنان ایرانی توصیه کرد که از ارائه مدارک حتی کپی به افراد غریبه جدا خودداری کرده و شخصا بر امورات اداری خود نظارت کنند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول