اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مسؤولین گیلان برای کمک به سپیدرود رشت اقدام عملی کنند

سرمربی تیم هوادار تهران با بیان اینکه برای تیم سپیدرود که یکی از تیم‌های پرطرفدار و ریشه‌دار کشور است آرزوی موفقیت می‌کنم، گفت: امیدوارم هر چه سریع‌تر مسؤولین این استان فکری به حال تیم سپیدرود کنند تا بتوانند از این شرایط رها شوند و نوش دارو بعد از مرگ سهراب نباشد.

مسؤولین گیلان برای کمک به سپیدرود رشت اقدام عملی کنند

غلامرضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تقابل تیم هوادار تهران مقابل سپیدرود رشت اظهار کرد: بازی آرامی در مقابل سپیدرود داشتیم و دو تیم بعد از شرایط کرونا متأسفانه شرایط خوبی نداشتند و خستگی تأثیر بسیار زیادی درروند بازی گذاشته بود ولی با ارائه یک بازی هجومی با پیروزی یک‌بر صفر زمین مسابقه را ترک کردیم.

وی با بیان اینکه استادیوم سردار جنگل خالی از تماشاگر بود، افزود: امیدوارم که شرایطی فراهم شود تا هواداران بتوانند بازی تیم‌های محبوبشان را از نزدیک ببینند و دوباره به استادیوم‌ها حال و هوای خاص ببخشند.

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران، حمایت هواداران سپیدرود را عاملی مؤثر درنتیجه گیری این تیم دانست و بیان کرد: برای تیم سپیدرود که یکی از تیم‌های پرطرفدار و ریشه‌دار کشور است آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم هر چه سریع‌تر مسؤولین این استان فکری به حال تیم سپیدرود کنند تا بتوانند از این شرایط رها شوند و نوش دارو بعد از مرگ سهراب نباشد.

عنایتی با بیان اینکه باید در زمان مشکل سریعاً وارد عمل شد، افزود: امیدوارم برای کمک به این تیم پرطرفدار دیر نشود اما متأسفانه ما عادت داریم زمانی دست‌به‌کار شویم که کار از کار گذشته ولی امیدوارم این بار این‌طور نشود.

وی با اشاره به استرس هواداران سپیدرود رشت به دلیل حضور در رده‌های پایینی جدول تصریح کرد: حواشی، همه‌جا بوده و جزئی از فوتبال است و چیز مهمی نیست، من اصلاً به این موضوعات فکر نمی‌کنم ولی هواداران سپیدرود هم برای این تیم نگران هستند.

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران با بیان اینکه سپیدرود تیم جوان و باانگیزه‌ای بود، گفت: تیم متفاوتی با قبل از شرایط کرونا از سپیدرود دیدیم من هم از ته دل دوست دارم این تیم در لیگ دسته یک باقی بماند و هواداران این تیم و مردم گیلان از بازی‌های این تیم لذت ببرند.

عنایتی با بیان اینکه داوران این بازی قضاوت فوق‌العاده‌ای داشتند، افزود: تیم داوری، شجاع و نترس داوری کردند خدا را شکر اشتباهی هم از آنان ندیدیم و اگر هم اتفاقاتی رخ داد بیشتر در میانه میدان بود که تیم داوری توانستند به‌خوبی مدیریت کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول