اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مردم دهاقان خواستار فرمانداری با تجربه هستند

امام جمعه دهاقان خطاب به استاندار اصفهان گفت: مردم شهرستان دهاقان که در زمان‌های مختلف کمک‌های بسزایی به انقلاب کرده‌اند، خواستار انتخاب فرماندار با تجربه در دهاقان هستند‌.

مردم دهاقان خواستار فرمانداری با تجربه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، حجت‌الاسلام اصغر رضوانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهاقان با تبریک دهه کرامت و هفته قوه قضائیه اظهار داشت: خدا را شاکریم که به مقطعی رسیدیم که چهره منفور آمریکا برای همه به صورت کامل نمایان شد و کسانی که با استفاده از تبلیغات، قصد دفاع از آمریکا را داشتند، الان اگر به این کار ادامه دهند، خود را مورد تمسخر قرار می‌دهند‌.

امام جمعه دهاقان با اشاره حضور آمریکا در افغانستان با شعار جلوگیری از توزیع و تکثیر مواد مخدر بیان کرد: با یک بررسی آماری می‌توان دید که حضور آن‌ها  برای تحقق یافتن این شعار نبوده است و آمریکا هر جایی حضور پیدا کند جرم و جنایت در آنجا بیشتر می‌شود.

وی با بیان این‎که تعریفی که آمریکا از حقوق بشر دارد، یک تعریف جهت‌دار برای حفظ منافع نظام سرمایه‌داری آمریکا و غرب است، تصریح کرد: تنها راه مقابله با آمریکا، مقاومت در برابر آن است.

رضوانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان این‌که انتخاب فرماندار جدید که دارای تجربه باشد، خواسته مردم دهاقان است، عنوان کرد: استاندار اصفهان، مردم شهرستان دهاقان که در زمان‌های مختلف کمک‌های بسزایی به انقلاب کرده‌اند، خواستار انتخاب فرماندار با تجربه در دهاقان هستند‌.

امام جمعه دهاقان خاطرنشان کرد: سرنوشت آینده مردم به تصمیمات کنونی بستگی دارد و اگر می‌خواهیم مشکلات کنونی حل شود باید نیرویی توانمند برای شهرستان دهاقان انتخاب شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ک۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول