اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نوبخت : ساخت 11 هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از ساخت 11 هزار ۵۰۰ واحد مسکونی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام توسط سازمان برنامه بودجه خبر داد.

نوبخت : ساخت 11 هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، مرتضی بختیاری عصر امروز در آئین امضای تفاهم‌نامه ساخت هزار و 150 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد خمینی در استان اصفهان اظهار کرد: کارهای بزرگی توسط معاون رئیس جمهور در مناطق محروم انجام می‌شود.

رئیس کمیته امداد بیان کرد: استان اصفهان ۲۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است؛ کمیته امداد ۱۱۵ هزار خانوار تحت پوشش دارد که ۴ و نیم درصد آن در استان اصفهان حضور دارند. 

وی بیان داشت: در استان ۱۵ هزار خانوار فاقد مسکن داریم که ۶۳۰۰ خانواده در شهرهای بالای  ۲۵ هزار نفر و بقیه در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر زندگی می‌کنند.

رییس کمیته امداد بیان داشت: 150  واحد مسکونی دیگر به هزار واحد که قرار بود افتتاح بشود اضافه خواهد شد و این ۱۵۰ واحد برای هر بخش از شهرستان اردستان است.

۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد می‌سازیم​

محمدباقر نوبخت نیز اظهار کرد: اردستان به دیانت و شهادت شهرت دارد و جاده در دست احداث اصفهان به اردستان به ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که ابلاغ کردیم تا این رقم تخصیص داده شود به شرط اینکه تا هفته دولت جاده بهره‌برداری شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: هیچ‌گاه اتمام پروژه را از بودجه مالی محروم نمی‌کنیم و جزو تعهدات قرار می‌دهیم.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکیدی به همه مجریان و دولت‌مردان داشتند که شما با همه کارهای توسعه و عمرانی انجام می‌دهید نباید از انسان‌هایی که از منابع مالی محدود هستند از آن‌ها غافل شویم.

نوبخت گفت : در شرایطی که رهن و اجاره‌ها بالا می‌رود، بهترین کار همین ساخت منازل مسکونی هست و از صاحبخانه‌ها هم تقاضا داریم ‌به محرومین کمک کنند.

وی ادامه داد : 11 هزار 500 واحد مسکونی برای افراد تحت پوشش کمیته حضرت امام احداث خواهد شد؛  ۱۰۰ واحد مسکن  برای مددجویان و بنیاد مسکن برای روستائیان که  سازمان برنامه بودجه این نهضت را آغاز کرده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مطرح کرد: در مرحله‌ای به خاش رفتیم و در آن منقطه‌  کلنگ‌‌زنی کردیم و  در استان‌های خراسان جنوبی و کرمان، و امروز در این منطقه هزار واحد مسکونی ساخته می‌شود که جمعا ۴ هزار واحد احداث خواهد شد و  توافق شد که این واحدها در کمتر از یکسال بهره‌برداری شود.

انتهای پیام /۶۳۰۹۴/ک۲۰/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول