اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ادامه حواشی لیگ برتر فوتسال| مدیران عامل‌ گیتی‌پسند و مس به کمیته انضباطی فراخوانده شدند

کمیته انضباطی از حضور مدیر عامل‌های دو باشگاه مس سونگون و گیتی‌پسند به این کمیته خبر داد.

ادامه حواشی لیگ برتر فوتسال| مدیران عامل‌ گیتی‌پسند و مس به کمیته انضباطی فراخوانده شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار برگشت فینال رقابت‌های لیگ برتر فوتسال شب گذشته میان تیم‌های مس سونگون و گیتی‌پسند اصفهان در سالن پورشریفی تبریز برگزار شد و تیم مس سونگون موفق شد عنوان قهرمانی را بدست آورد.

دو تیم در وقت‌های معمول و اضافی به تساوی ۳ بر ۳ دست یافتند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در این ضربات تیم مس موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ پیروز شود و عنوان قهرمانی را برای سومین سال متوالی بدست آورد.

این دیدار با حواشی و جنجال فراوانی مواجه شد، به طوری که در انتهای بازی درگیری شدیدی میان بازیکنان و حتی سرمربیان دو تیم ایجاد شد.

شدت درگیری با وجود غیبت تماشاگران به حدی رسید که پلیس و مأموران انتظامی وارد عمل شدند و مجبور به استفاده از گاز فلفل شدند.

از همین رو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بازی بیانیه‌ای صادر کرد که در بیانیه کمیته انضباطی آمده است: متاسفانه پس از مسابقه بین تیم‌های مس سونگون و گیتی‌پسند بدرفتاری‌هایی از سوی برخی بازیکنان و عوامل در سالن مسابقه صورت گرفته است.

بر این اساس کمیته انضباطی با توجه به گزارش رسمی مقامات مسابقه و همچنین گزارش ناظر انضباطی به صورت قاطع با متخلفان در اسرع وقت برخورد خواهد کرد.

همچنین صبح امروز کمیته انضباطی از حضور مدیر عامل‌های دو باشگاه مس سونگون و گیتی‌پسند به این کمیته خبر داد.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است که به دلیل عدم رعایت ماده ۷۱ مقررات انضباطی و انجام مصاحبه در خبرگزاری‌ها توسط مدیر عامل‌های دو باشگاه گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان، کمیته انضباطی اعلام کرد که روز دوشنبه ۹ تیر جلسه ای درباره تخلفات صورت گرفته در این باره تشکیل خواهد شد.

بر این اساس، مدیر عامل‌های دو باشگاه باید جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این جلسه حضور داشته باشند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول