اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

سرقت اموال شخصی توسط باربری‌های غیرمجاز/مراقب کامیون های بدون مجوز باشید

رئیس اتحادیه کامیون داران کرج گفت: سرقت اموال مردم و یا آسیب بار هنگام جابجایی و به دلیل عدم امکان نظارت بر کامیون‌های بدون مجوز اتفاق می‌افتد و نیازمند توجه و دقت بیشتر مردم در این زمینه است.

سرقت اموال شخصی توسط باربری‌های غیرمجاز/مراقب کامیون های بدون مجوز باشید

ناصر کاویانی، رئیس اتحادیه کامیون داران کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اتفاقاتی از جمله سرقت یا آسیب بار هنگام جابجایی و عدم امکان نظارت بر کامیون‌های بدون مجوز، گفت: مردم برای حمل بار به هیچ عنوان از تبلیغات فضای مجازی استفاده نکنند؛ چرا که اغلب کامیون‌ها فقط با تبلیغ یک تلفن و بدون مجوز اتحادیه در حال فعالیتند و در صورت هر گونه اتفاق در خصوص حمل بار، اتحادیه امکان پیگیری و رسیدگی ندارد.  

وی افزود: اخیرا از طریق تعامل با دستگاه‌های ذیربط، شماره‌های موجود در فضای مجازی قطع شده البته قطع شماره‌ها راهکار اساسی نیست چرا که هر روز شاهد افزایش تبلیغات این چنینی در فضای مجازی هستیم.

رئیس اتحادیه کامیون داران کرج با تاکید بر اینکه مردم باید از مراکز باربری مجاز برای حمل بار استفاده کنند؛ بیان کرد: شماره باربری‌های مجاز در سامانه ۱۱۸ ثبت شده و شهروندان می‌توانند از این طریق به باربری‌های مجاز دسترسی پیداکنند.

وی همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی خواست تا از تردد از ماشین‌های فاقد بارنامه در سطح شهر جلوگیری کنند. 

کاویانی گفت: با پیگیری اتحادیه و همکاری بیمه، به منظور جلوگیری از فعالیت کامیون‌های باربری بدون مجوز، مراکز باربری باید دارای بارنامه‌های متحدالشکل و دارای کد بیمه و خودروها دارای بیمه بار باشند.

وی همچنین درج شماره تلفن به عنوان تبلیغات باربری بر روی کامیون‌ها را خلاف قانون و مقررات دانست.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول