اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

شکستگی در خط انتقال آب سد آزادی/ آب منطقه‌ای کرمانشاه: شکستگی تعمیر شده است

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه در خصوص شکستگی در خط انتقال آب سد آزادی، گفت: وقتی 200 هکتار از زمین‌های دشت حر را وارد مدار کردیم از چند نقطه دچار شکستگی شد که تعمیر کردیم.

شکستگی در خط انتقال آب سد آزادی/ آب منطقه‌ای کرمانشاه: شکستگی تعمیر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پس از تعمیر خط لوله انتقال آب سد آزادی در ثلاث باباجانی در چند مرحله دوباره این خط لوله روز گذشته دچار شکستگی شد با شکسته شدن لوله در کیلومتر 15 تا 16 خط انتقال آب سد آزادی به دشت حر خساراتی به محصولات نخود در محدوده روستای حوضچه وارد شده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه طی گفت‌وگویی در خصوص بررسی موضوع، اظهار داشت: این شکستگی‌ها در خطوط در شرایط سرد جغرافیایی طبیعی است که هم‌اکنون تعمیر شده، در این نقطه کار عمرانی خوب و ارزشمندی توسط وزارت نیرو انجام شده است.

بهرام درویشی ادامه داد: 30 کیلومتر خط لوله برای انتقال آب از سد آزادی به دشت حر، ثلاث و دره زمکان احداث شده که سال‌های قبل از زلزله چندین بار تست شده و آماده آبدهی بوده ولی به هر حال چون شبکه پایین دست آماده نبوده یا خود مردم استقبال نکردند از این خط استفاده‌ای نشد، چیزی حدود 300 پس لرزه این خط را که در عمق زمین است تحت تاثیر قرار داده و در محدوده این خط که آمادگی انتقال وجود داشته اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: وقتی 200 هکتار از زمین‌های دشت حر را وارد مدار کردیم از چند نقطه دچار شکستگی شد که تعمیر کردیم الان هم یک خط اضطراری از کیلومتر 21 اجرا شده که ظرف یکی دو روز آینده آب را براساس توافقات که به این 200 هکتار دشت حر خواهیم رساند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول