اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مشترکان مخابرات با کد دستوری #۲۰۲۰* از خدمات غیر حضوری شرکت بهره‌مند شوند

مدیر مخابرات منطقه کردستان، کد دستوری #۲۰۲۰* را از دیگر خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات اعلام کرد و گفت: مشترکان این شرکت با کد یاد شده می‌توانند از خدمات غیرحضوری مخابرات بهره‌مند شوند.

مشترکان مخابرات با کد دستوری #۲۰۲۰* از خدمات غیر حضوری شرکت بهره‌مند شوند

آزاد حکمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به تعداد و تنوعِ درگاه‌های غیرحضوری شرکت مخابرات ایران و فعال بودن آنها در منطقه کردستان، کد دستوری #۲۰۲۰* را از دیگر سامانه‌های خدمات غیرحضوری برشمرد و اظهار کرد: این سامانه در اختیار مشتریان تلفن همراه مخابرات است.

وی ضمن معرفی سامانه غیرحضوری #2020* افزود: مشتریان برای دریافت اطلاعات در خصوص کلیه خدمات غیرحضوری تلفن ثابت و همگانی، پیگیری امورات اینترنت ADSL  مخابرات، پرداخت آنلاین قبض تلفن ثابت در صورت قطع بودن، اعلام شماره موبایل جهت ارسال پیامک صورتحساب و شرکت در جشنواره‌های شرکت مخابرات ایران از خدمات این کد دستوری است.

وی تصریح کرد: مشتریان بعد از شماره گیری سامانه #2020* جهت انجام امورات بعد از انتخاب گزینه مورد نظر مرحله به مرحله راهنمایی خواهند شد.

حکمت شرایط فعلی جامعه و اپیدمی ویروس کرونا را یادآور شد و ابراز داشت: مشتریان مخابراتی با بهره‌گیری از سامانه‌های غیرحضوری مخابرات می‌توانند نسبت به انجام کلیه امورات پرداخت و استعلام وضعیت از کارکرد تلفن خود اقدام نمایند تا یاری‌سان حوزه بهداشت و درمان در این ایام باشند.

وی ابراز داشت: مخابرات منطقه کردستان بر اساس رسالت خود در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی با رصد و کنترل سامانه‌های غیرحضوری مخابرات و رفع اشکالات فنیِ احتمالی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تلاش دارد سامانه‌های مخابرات به صورت 24 ساعته و آنلاین در اختیار مشتریان باشد تا شرایط کاهش ترددهای غیر ضروری را جهت جلوگیری و انتشار ویروس کوید19 فراهم نماید.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، سامانه 2000،2021،#2020*، 09129990،9990، پرتال مخابرات منطقه کردستان به نشانی www.kurdestan.tci.ir را از جمله درگاه‌های ارتباطی مشتریان برای انجام فعالیت‌های غیرحضوری مخابراتی اعلام داشت.

حکمت خاطر نشان ساخت: تمام همکاران منطقه کردستان در حوزه‌های پاسخگویی به تماس مشتریان سعی دارند با سعه صدر و بردباری مشکلات و نیازهای مشتریان را همچون گذشته در سطح استان برطرف نمایند.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول