آزاد حکمت امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به تعداد و تنوعِ درگاههای غیرحضوری شرکت مخابرات ایران و فعال بودن آنها در منطقه کردستان، کد دستوری #۲۰۲۰* را از دیگر سامانههای خدمات غیرحضوری برشمرد و اظهار کرد: این سامانه در اختیار مشتریان تلفن همراه مخابرات است.
وی ضمن معرفی سامانه غیرحضوری #2020* افزود: مشتریان برای دریافت اطلاعات در خصوص کلیه خدمات غیرحضوری تلفن ثابت و همگانی، پیگیری امورات اینترنت ADSL مخابرات، پرداخت آنلاین قبض تلفن ثابت در صورت قطع بودن، اعلام شماره موبایل جهت ارسال پیامک صورتحساب و شرکت در جشنوارههای شرکت مخابرات ایران از خدمات این کد دستوری است.
وی تصریح کرد: مشتریان بعد از شماره گیری سامانه #2020* جهت انجام امورات بعد از انتخاب گزینه مورد نظر مرحله به مرحله راهنمایی خواهند شد.
حکمت شرایط فعلی جامعه و اپیدمی ویروس کرونا را یادآور شد و ابراز داشت: مشتریان مخابراتی با بهرهگیری از سامانههای غیرحضوری مخابرات میتوانند نسبت به انجام کلیه امورات پرداخت و استعلام وضعیت از کارکرد تلفن خود اقدام نمایند تا یاریسان حوزه بهداشت و درمان در این ایام باشند.
وی ابراز داشت: مخابرات منطقه کردستان بر اساس رسالت خود در حوزه مسوولیتهای اجتماعی با رصد و کنترل سامانههای غیرحضوری مخابرات و رفع اشکالات فنیِ احتمالی در کوتاهترین زمان ممکن تلاش دارد سامانههای مخابرات به صورت 24 ساعته و آنلاین در اختیار مشتریان باشد تا شرایط کاهش ترددهای غیر ضروری را جهت جلوگیری و انتشار ویروس کوید19 فراهم نماید.
مدیر مخابرات منطقه کردستان، سامانه 2000،2021،#2020*، 09129990،9990، پرتال مخابرات منطقه کردستان به نشانی www.kurdestan.tci.ir را از جمله درگاههای ارتباطی مشتریان برای انجام فعالیتهای غیرحضوری مخابراتی اعلام داشت.
حکمت خاطر نشان ساخت: تمام همکاران منطقه کردستان در حوزههای پاسخگویی به تماس مشتریان سعی دارند با سعه صدر و بردباری مشکلات و نیازهای مشتریان را همچون گذشته در سطح استان برطرف نمایند.
انتهای پیام/2330/72