اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سید علی فضل الله: همه گروه‌های لبنانی برای حل بحران اقتصادی مسئولند

«سیدعلی فضل الله» فرزند مرحوم علامه « سید محمد حسن فضل الله» همه گروه‌های سیاسی در لبنان را در برابر بحران اقتصادی کنونی این کشور به یک اندازه مسئول خواند و آنها را به همبستگی برای چاره‌جویی برای آن دعوت کرد.

سید علی فضل الله: همه گروه‌های لبنانی برای حل بحران اقتصادی مسئولند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس،  سید «علی فضل الله» روحانی لبنانی در بیانیه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، از لبنانی‌ها خواست نسبت به صداهای تفرقه افکنانه  بسیار هوشیار باشند.

علی فضل الله گفت: «کسانی می‌خواهند شایعه درست کنند که در بحران شدید فعلی در لبنان فقط این گروه یا آن گروه مسئول هستند در حالی که این بحران ناشی از سیاست‌های اشتباهی است که همه کسانی که بر کشور حکومت می‌کنند، آن را متحمل شدند و وظیفه همه آنهاست که آن را درمان کنند، چرا که کسی که چیزی را شکست، باید، جمعش کند و کسی که کاری را خراب کرد، خودش باید آن را اصلاح کند».

لبنان اخیرا نیز شاهد از سرگیری تظاهرات در برخی مناطق در اعتراض به گرانی فاحش و سقوط شدید لیر ارزش پول ملی این کشور بود که  وجود عناصر نفوذی و اغتشاشگر در این اعتراضات موجب به خشونت کشیده شدن آن شده است.

به عقیده ناظران ،اهداف آمریکا از تحریم‌های جدید علیه سوریه و لبنان و اعمال فشار اقتصادی بر این کشورها این است که حزب الله لبنان و مقاومت را به عنوان مقصر بحران معیشتی معرفی کند و در لبنان مسائل اقتصادی دستاویزی برای مواجهه گروه‌های غرب‌گرا با حزب الله و ایجاد فتنه و خشونت در این کشور شود.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول