اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

برپایی ۲۵ جشن در شب ولادت امام رضا(ع)/ مواسات در مناطق محروم ادامه دارد

رئیس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی گفت: در شب ولادت و شام ولادت در ۲۵ نقطه از شهر مراسم جشن در نظر داریم که همراه با نورافشانی و مولودی‌خوانی، با حضور مردم و رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی انجام می‌شود.

برپایی ۲۵ جشن در شب ولادت امام رضا(ع)/ مواسات در مناطق محروم ادامه دارد

مهدی طباطبایی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: برنامه‌های دهه کرامت از روز یکشنبه آغاز می‌شود که آذین‌بندی شهر در ۴۰ نقطه مشهد با حمایت مدیریت شهری و هیئات مذهبی صورت می‌گیرد.

رئیس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی گفت: در شب ولادت و شام ولادت در ۲۵ نقطه از شهر مشهد مراسم جشن در نظر داریم که همراه با نورافشانی و مولودی‌خوانی، با حضور مردم و رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با نظارت شبکه بهداشت و درمان برگزار می‌شود.

وی افزود: سال‌های گذشته مراسم دهه کرامت در حسینیه و مساجد و مکان‌های بسته برگزار می‌شد که امسال به‌خاطر شرایط کرونایی ابتکار جشن‌های خیابانی انجام شده، علاوه بر این اهدای پوستر برای خودروها و مغازه‌ها را در نظر داریم تا به این شکل گلبارانی که هر ساله انجام می‌شد را با فضاآرایی شهری و محلات و محورهای اصلی شهر مشهد جبران کنیم.

طباطبایی یادآور شد: برگزاری مراسم برای مناطق محروم نیز در نظر گرفته شده و در شهرک شهید رجایی، باهنر، حر و طبرسی نیز این مراسم برگزار می‌شود.

رئیس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی گفت: یکی دیگر از برنامه‌های شب ولادت حضرت، در محله عدل خمینی با افتتاح حسینیه امام رضا(ع) در شب ولادت انجام می‌شود.

وی به ادامه‌دار بودن کار اطعام قشر نیازمند نیز اشاره کرد و گفت: مواسات هم توسط هیئات ادامه دارد و در شب و روز ولادت برنامه اهدای بسته‌های غذایی توسط هیئات انجام می‌شود، در شب ولادت نیز با کمک هیئات، خیرین و مردم در مناطق محروم بسته معیشتی اهدا می‌شود که هنوز آماری از آن در دست نیست.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول