اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

سهم اسفراین در مدیریت کلان کشور افزوده می‌شود

نماینده مردم اسفراین در مجلس با اشاره به تلاش برای ایجاد بانک اطلاعاتی متخصصان و افراد متعهد اسفراینی در سراسر کشور گفت: با استفاده از این بانک اطلاعاتی می‌توان برای افزایش سهم اسفراین در مدیریت کلان کشور اقدام کرد.

سهم اسفراین در مدیریت کلان کشور افزوده می‌شود

امان‌الله حسین پور در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به وضعیت نامناسب سهم مدیریتی اسفراین در سطوح مختلف مدیریتی کشور اظهار کرد: شهرستان اسفراین با داشتن نیروی انسانی متخصص و متعهد متأسفانه  سهم خود را از مدیریت کلان کشور بسیار پایین می‌بیند.

وی افزود: بر آن عهدی که با مردم و فرهیختگان شهرستان بسته‌ام خواهم بود و در مرحله اول با شناسایی نیروهای انسانی متخصص و متعهد در غالب بانک اطلاعات در ادارات مختلف پرداخته‌ام که خوشبختانه تعداد زیادی از فرهیختگان شهرستان را شناسایی کرده‌ایم و با ارزیابی عملکرد آنها به این نتیجه رسیده‌ایم که این افراد می‌توانند در  سیستم مدیریتی کشور موفق عمل کنند.

نماینده مردم اسفراین در پاسخ به این سؤال که آیا این ارزیابی فقط از طیف طرفداران انتخاباتی‌تان بوده است یا نه گفت: رقابت انتخاباتی تمام‌شده است و اکنون من نماینده تمام مردم شریف اسفراین در مجلس شورای اسلامی هستم و در جهت منافع شهرستان هرگز بخشی نگری نخواهم کرد.

وی ادامه داد: نگاه من حمایت از شهرستان و مردم فهیم آن در پایتخت و گرفتن حق این مردم مظلوم است و به‌عنوان نماینده امروز باید زبان گویایشان در مجلس باشم تا حقشان را از پایتخت گرفته و در جهت توسعه شهرستان قدم بردارم،  پس برایم فرقی ندارد که طرفدار انتخاباتی من بوده است یا نه، مهم تخصص و سلامت افراد است که شهرستان اسفراین در این مهم سرآمد استان است.

نماینده مردم شریف اسفراین همچنین در پاسخ به سؤال اینکه آیا از ظرفیت رقبای انتخاباتی خودتان در به‌دست آوردن پست‌های ملی حمایت خواهید کرد یا نه افزود: یقیناً رقابت انتخاباتی جای خود را به رفاقت داده و در جهت توسعه همه‌جانبه شهرستان اسفراین از ظرفیت این عزیزان حمایت خواهیم کرد که به‌عنوان نمونه در تلاش هستیم تا دکتر قوامی، سکان مدیریت سازمان عشایر کشور را به‌دست بگیرد تا بتوانیم از ظرفیت این چهره علمی و باتجربه برای توسعه شهرستان استفاده کنیم.

حسین پور در پایان خاطرنشان کرد: این تازه ابتدای کار است و به‌زودی شاهد به‌کارگیری دیگر ظرفیت‌های خوب نیروی انسانی فرهیخته شهرستان اسفراین در سطوح مختلف مدیریتی کشور خواهیم بود تا بتوانم شهرستان توسعه‌یافته در همه جهات داشت باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول