اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مسؤولین مسیرهای نفوذ فرهنگی دشمن را ببندند

امام‌جمعه رودسر با تأکید بر لزوم حراست از حرم نظام جمهوری اسلامی گفت: برای حفظ و پاسداری از فرهنگ و ارزش‌های دینی و اسلامی مسؤولین باید مسیرهای نفوذ دشمن را ببندند.

مسؤولین مسیرهای نفوذ فرهنگی دشمن را ببندند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی امشب در نشست شورای امربه‌معروف و نهی از منکر بخش رحیم‌آباد در سالن کتابخانه عمومی این بخش با اشاره به هفتم تیر سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (ره) به دست منافقان کوردل اظهار کرد: این حادثه در عین تلخ بودن در تاریخ انقلاب اسلامی بیدارکننده هم بوده و بصیرت افزایی را در جامعه ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه در دهه ۶۰ با نفاق حربی و عده‌ای اسلحه به دست روبرو بودیم که یک‌شبه ۷۲ نفر را زیر آوار بردند، افزود: امروز متأسفانه با نفاق حرفی مواجه هستیم که با اختلاس‌های میلیاردی ۸۳ نفر جمعیت را زیر آوار می‌برند.

امام‌جمعه رودسر با بیان اینکه در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه از سوی دشمن دست‌کجی‌های برخی مدیران نالایق ضربه سنگینی به‌نظام وارد می‌کند، تصریح کرد: در طول بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب، ملت بزرگ ایران هیچ‌گاه در شرایط سخت احساس ناامیدی و شکست نکردند و راه خود را تا پیروزی ادامه دادند.

وی با بیان اینکه خون شهدایی مثل شهید بهشتی و حاج قاسم در تاریخ انقلاب اسلامی زنده است، گفت: این خون همیشه می‌جوشد تا جوانانی در این کشور تربیت شوند که از اسلام ناب دفاع کند.

روحانی بصیرت و هوشیاری و اطاعت محض مردم از ولی‌فقیه را از عوامل پیروزی ملت ایران و شکست دشمنان نفاق دانست و بیان کرد: برای این پیروزی‌ها، هزینه سنگینی دادیم که خون شهدا بود چراکه برای آبیاری درخت اسلام خون می‌خواهد تازنده بماند.

وی با بیان اینکه امروز به برکت ولی‌فقیه، اسلام ناب باقی‌مانده و معادلات سیاسی و نظامی دنیا به‌هم‌ریخته است، گفت: همان‌طور که رهبری فرمودند فروپاشی ایالات‌متحده آمریکا نزدیک است و امروز شاهدیم که مردم آمریکا علیه بی‌عدالتی جامعه خود قیام کردند‌.

امام‌جمعه رودسر با اشاره به اینکه دشمن به‌شدت از جبهه انقلاب شکست‌خورده و ما در جنگ سخت قهرمانانه پیروز شدیم، بیان کرد: اما متأسفانه در جبهه نرم و جبهه فرهنگی که دشمن طراحی کرده به دلیل سهل‌انگاری و کوتاهی‌های صورت گرفته برخی از مسؤولین فرهنگی، ما جبهه‌های زیادی را ازدست‌داده‌ایم.

وی با تأکید بر لزوم پاسداری و دفاع از حرم نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: مسؤولین اجرایی نباید کنار بکشند و وظیفه‌دارند زیرساخت‌های فرهنگی و جاهایی که فساد خیز است را تکمیل کنند و در صورت سهل‌انگاری اگر منکری صورت گیرد در انجام آن منکر شریک هستند.

روحانی بستن مسیر نفوذ فرهنگی دشمن را مورد تأکید همگان قرارداد و افزود: در دفاع از اصالت‌های فرهنگی و ارزش‌های دینی و ناب اسلامی مردم و مسؤولین پای‌کار هستند و هرگز اجازه نخواهند داد که دشمن در جبهه فرهنگی بر ما پیروز شود.

روحانی با بیان اینکه قانون بهترین حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر است، گفت: مصوبات استانی و شهرستانی در مبارزه با منکرات باید در بخش‌ها هم مورد عمل و توجه قرار گیرند و بدون هیچ ملاحظه‌ای هر جا تنگنا و ناهماهنگی بود منعکس کنند تا مشکلات رفع شود.

وی نیروی انتظامی را حافظ امنیت جامعه خواند و بیان کرد: همه باید تلاش کنیم با حمایت از نیروی انتظامی اجازه ندهیم امنیت جامعه مخدوش شود.

امام‌جمعه رودسر با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم که حوزه‌های گردشگری، جولانگاه هنجارشکنان شود، تصریح کرد: با مسافران و گردشگرانی که به فرهنگ و ارزش‌های دینی ما دهن‌کجی کنند برخورد جدی می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم که رودسر محل امن و جولانگاه افراد هنجارشکن شود هرچند هنجارشکنان جامعه انگشت‌شمار بوده و قاطبه مردم ما مقید و متدین هستند که پای خون شهدا و آرمان‌های انقلاب و اسلام ایستاده‌اند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول