اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

شمارش معکوس پرداخت وام به رانندگان تاکسی

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: آخرین جلسه پرداخت وام دو میلیون تومانی به رانندگان تاکسی تا لحظاتی دیگر به پایان می‌رسد و از فردا اطلاع رسانی در رابطه با شرایط پرداخت وام انجام خواهد شد.

شمارش معکوس پرداخت وام به رانندگان تاکسی

مجید استاد کاظمی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: ماشین‌های ون مسافر بری موظف شدند در ایام کرونا حداکثر هفت نفر سوار کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج بیان کرد: اتوبوسها نیز همچنان باید با 50 درصد ظرفیت مسافر سوار کنند که البته در برخی نقاط این مسئله رعایت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه حوزه حمل و نقل در ایام کرونا همچون مشاغل بسیار دیگر دچار ضرر شد، افزود: پیشنهاد داده ایم رانندگان تاکسی کرایه نفر چهارم را میان سه مسافر سرشکن کنند و منتظر نتیجه نهایی این تصمیم گیری هستیم.

این مقام مسؤول تصریح کرد: همچنین از هفته آینده کار اجرایی وام دو میلیون تومانی انجام خواهد شد، امروز آخرین جلسه در این زمینه برگزار خواهد شد و از فردا اطلاع رسانی در رابطه با شرایط گرفتن وام و مدارک مورد نیاز صورت می‌گیرد.

استاد کاظمی در رابطه با وام 6 میلیون تومانی اتوبوس‌ها، ادامه داد: این مسئله در مرحله مقدماتی است و تا کنون دستورالعمل اجرای طرح ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول