اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مدیران شهرداری به بزرگداشت شاهچراغ(ع) کم‌توجه نباشند

معاون اجرایی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های فرهنگی و مجموعه شهرداری براساس منویات مقام معظم رهبری در خصوص معرفی بیشتر سومین حرم اهل بیت (ع) و بزرگداشت شاهچراغ(ع) تمام سعی و همت خود را به کار بگیرند.

مدیران شهرداری به بزرگداشت شاهچراغ(ع) کم‌توجه نباشند

محسن نعمتی در گفت وگو با خبرنگار فارس با اعلام اینکه در طول سال تنها یک روز به مناسبت گرامیداشت شاهچراغ(ع) به معرفی سومین حرم اهل بیت(ع) اختصاص می‌یابد و نباید از این روز ارزشمند غافل شد، اظهار داشت: در تقویم به روز احمدبن موسی(ع) در دهه کرامت اشاره شده و متولیان امر می توانستند در مدت مناسبی برای این روز برنامه‌ریزی داشته باشند و فضای سطح شهر را متناسب با سومین حرم اهل بیت(ع) آذین‌بندی کنند.
وی ضمن قدردانی از رسانه‌ها برای معرفی روز احمدبن موسی (ع) گفت: امسال به واسطه رسانه ملی و دیگر رسانه‌های استان توانسیم برنامه‌های این دهه را اعلام کنیم.
نعمتی با اشاره به رایگان بودن خدمات دارالشفا حرم مطهر گفت: در روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی الکاظم(ع) تمام خدمات برای زائرین رایگان است و شهروندان می توانند برای دریافت خدمات رایگان در این روز به دارالشفا حرم مراجعه و از خدمات تخصصی این مرکز برخوردار شود.
وی با بیان اینکه دارالشفای آستان نیز که طی سالها فعال بود، در شیوع ویروس کرونا نیز کاملا پای کار آمد، افزود: در حال حاضر بخش تخصصی ریه فعال شده و پزشکان متخصص ریه در دارالشفا مشغول هستند همچنین در کارگروه بهداشت و درمان از ظرفیت‌های پرستاران و نظام پرستاری استفاده شده است.
نعمتی با اشاره به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در حرم مطهر نیز بیان کرد: بعد از شیوع کرونا کارگاه از ظرفیت خادمان افتخاری استفاده و در 2 تا 3 شیفت به تولید و توزیع ماسک در مناطق محروم توزیع شد.
وی تصریح کرد: همچنین بسته‌های معیشتی جهت خانوارهای بیماران کرونایی و رسیدگی به وضعیت کارگرانی که به لحاظ اقتصادی آسیب دیدند در دستور کار تولیت قرار گرفت.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول