اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ارزیابی ادارات گچساران در راستای رعایت پروتکل بهداشتی

فرماندار گچساران با اشاره به بازدیدسرزده‌ای که از ادارات و بانک‌های شهرستان در راستای رعایت پروتکل‌های انجام گرفت، گفت : در این بازدید ادارات دولتی و بانک ها در ارزیابی خیلی خوب، خوب و متوسط قرار گرفتند.

ارزیابی ادارات گچساران در راستای رعایت پروتکل بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علی خوانپایه در حاشیه بازدید سرزده از ادارات و بانک‌های  بر رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا در پیک دوم شهرستان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه  ادارات گچساران ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی  هستند، ادامه داد: استفاده از ماسک برای تمامی دستگاه‌های اجرایی  در ادارات اجباری است و  متولیان امر در صورتی که دستورالعمل های بهداشتی را جدی نگیرند با آنها برخورد خواهد شد.

فرماندار گچساران ادامه داد: در راستای مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از انتشار آن در بین کارمندان ادارات و ارباب رجوع سه گروه متشکل از نمایندگان فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان  از ادارات و بانک‌های شهرستان بازدید به عمل می‌آورند.

خوانپایه با اشاره به بازدیدسرزده‌ای که از ادارات و بانک‌های شهرستان در راستای رعایت پروتکل‌های  انجام گرفته، عنوان کرد: در بازدید سرزده‌ای که صورت گرفت  ادارات دولتی و بانک ها در ارزیابی خیلی خوب، خوب و متوسط قرار گرفتند.

فرماندار گچساران با اشاره به روند صعودی افراد مبتلا به ویروس کرونا طی یک ماه اخیر در این شهرستان اظهار کرد: متاسفانه  در یک ماه گذشته  افراد مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان با روند صعودی 2.5 برابری  مواجه بوده است که  امیدواریم شهروندان رعایت پروتکل های بهداشتی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 وی  با بیان اینکه در خرداد ماه امسال 181 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، ادامه داد: با توجه به شرایط مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان به مردم هشدار ‌داده می شود که نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام نمایند.

خوانپایه با بیان اینکه برای سلامتی مردم تعارف و دلسوزی بی مورد با کسی نداریم ، افزود: با رعایت پروتکل های بهداشت، فاصله گذاری اجتماعی در اماکن عمومی، استفاده از دستکش و ماسک می‌توان تاحدودی از شیوع این بیماری جلوگیری به عمل آورد.

 وی ادامه داد: متاسفانه رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی  و از سرگیری زندگی عادی و رعایت نکردن فاصله اجتماعی در مکان‌های عمومی موجب شد تا وضعیت این شهرستان  قرمز شود و  متاسفانه شاهد هستیم که روز به روز بر تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان افزوده می‌شود.

 بالاترین مقام اجرایی گچساران ادامه داد: شهروندان اگر پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند قطعا با موجی از مبتلایان جهت بستری مواجه خواهیم شد که در نتیجه با توجه به کمبودهای امکانات و زیرساخت های بهداشتی و درمانی در شهرستان و استان  خدای ناکرده با مرگ و میر مواجه خواهیم شد.

وی تصریح کرد: مردم هشدارهای مسئولان و کادر درمانی در خصوص ویروس کرونا را جدی بگیرند و به دستورالعمل‌های ابلاغی در این زمینه عمل کنند.

به گزارش فارس، از زمان شیوع ویروس کرونا در اسفندما سال گذشته الی 31 خردادماه تعداد 255 نفر مبتلا به ویروس کرونا در گچسارانی شناسایی شده که از این تعداد افراد مبتلا 181 نفر طی یک ماه اخیر در خردادماه بوده و تعداد 74 در ماه های گذشته بوده است.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول