اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی در استان فارس آغاز بکار کرد/ ایجاد شبکه‌ای نخبگانی برای اثرگذاری در گلوگاه‌های بروز فساد

قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی در استان فارس با ایجاد شبکه‌ای نخبگانی قصد دارد تا با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ دلسوزان و علاقه‌مندان به آینده ایران اسلامی، متخصصین آگاه و فعالین عرصه اقتصاد در راستای شناسایی و اثرگذاری در گلوگاه‌های بروز فساد گام بردارد.

قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی در استان فارس آغاز بکار کرد/ ایجاد شبکه‌ای نخبگانی برای اثرگذاری در گلوگاه‌های بروز فساد

به گزارش سرویس اقتصادی خبرگزاری فارس از شیراز، قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی در استان فارس با ایجاد شبکه‌ای نخبگانی قصد دارد تا با توکل بر پروردگار و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ دلسوزان و علاقه‌مندان به آینده ایران اسلامی، متخصصین آگاه و فعال ین عرصه اقتصاد در راستای شناسایی و اثرگذاری در گلوگاه‌های بروز فساد گام بردارد.

متن بیانیه راهبردی آغاز بکار قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی در استان فارس بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مبارزه همه‌گیر و مبتنی بر اراده جمعی آحاد مردم با علل و ریشه‌های شکل‌گیری مفاسد اداری و اقتصادی وظیفه‌ای است که آموزه‌های قرآنی و تفسیر مبانی گفتمانی انقلاب اسلامی بر عهده یکایک دلدادگان مکتب اسلام و انقلاب نهاده است. بالا بردن سطح کیفی شناخت از عرصه‌های مختلف اقتصادی و گلوگاه‌های بروز فساد و به‌تبع آن برنامه‌ریزی و توسعه نظارت‌های مؤثر گامی ضروری در مقابله با ویروس منحوس فساد در نظام اسلامی خواهد بود. تلاش برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در سال‌های گذشته در پرتو ایمن‌سازی ساختارهای اداری و اقتصادی میسور خواهد بود و این مهم تنها با ارائه راهکارهای کارشناسانه، مبتنی بر تخصص، اساسی و بنیادی در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی رخ‌ می‌کند.

قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی استان فارس با ایجاد شبکه‌ای نخبگانی قصد دارد تا با توکل بر پروردگار و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ دلسوزان و علاقه‌مندان به آینده ایران اسلامی، متخصصین آگاه و فعال ین عرصه اقتصاد در راستای شناسایی و اثرگذاری در گلوگاه‌های بروز فساد گام بردارد.

قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان فارس با رویکردی دانش‌محور مقرر دارد تا ضمن تشخیص اولویت‌های مسائل استان با ورودی تخصصی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های کارشناسی و ارائه راهکارهای عملی، پیگیری و مطالبه‌گری موردنیاز تا حصول به نتایج مطلوب را دنبال کند. همچنین قرارگاه خود را متعهد به تهیه و انتشار گزارش‌های به‌دست‌آمده می‌داند.

لذا بدین‌وسیله ضمن اعلام شروع به کار رسمی قرارگاه از تمامی اساتید، پژوهشگران، مدیران، کارمندان اهالی صنعت، اقتصاد و دیگر علاقه‌مندان جهت هرگونه همکاری دعوت به عمل‌آورده و آرزومند است تا با استفاده تجربیات همه بزرگواران رویکردی متفاوت و مناسب را به‌دوراز ملاحظات جناحی در مواجهه با این عرصه مهم‌ اتخاذ و به آن عمل کند.

صفحه مجازی قرارگاه با آدرس Fars_antifester پل ارتباطی قرارگاه با عموم مردم شریف استان فارس خواهد بود.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول