اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نهایی شدن طرح جامع بناب /۴۰ درصد جمعیت بناب در بافت‌های فرسوده ساکن هستند

نماینده مردم بناب در مجلس با اشاره به نهایی شدن طرح جامع بناب طی روزهای آتی گفت: بعد از ابلاغ طرح جامع با نصب نیوجرسی مانع گسترش و توسعه مناطق سکونتگاه های غیررسمی خواهیم شد

نهایی شدن طرح جامع بناب /۴۰ درصد جمعیت بناب در بافت‌های فرسوده ساکن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب حجت الاسلام محمد باقری بنابی امروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان بناب با اشاره به اهتمام مسئولین برای ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی  اظهار داشت: بنده در دوره نهم مجلس نیز نسبت به این موضوع و جلسات آن حساسیت ویژه داشتم و حداقل ماهیانه و یا دو ماهانه با تشکیل منظم جلسات ستاد بازآفرینی شاهد خروجی های خوبی باشیم و لازم است این کارگروه در کنار توجه به مسائل عمرانی در خصوص کیفیت زندگی، آموزشی، فرهنگی و بالا رفتن میزان درآمد ساکنین این محلات نیز اهتمام لازم صورت گیرد.

وی با تأکید بر ضرورت راه اندازی کمیته های مردمی در این محلات گفت: باید از ظرفیت بالای مردم و ساکنان محلات استفاده شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نهایی شدن طرح جامع بناب طی روزهای آتی افزود: بعد از ابلاغ طرح جامع با نصب نیوجرسی مانع گسترش و توسعه مناطق سکونتگاه های غیررسمی خواهیم شد و بعد از ابلاغ طرح جامع باید از ادامه ساخت و سازهای بی‌رویه و غیرقانونی جلوگیری شود.

۴۰ درصد جمعیت بناب در بافت‌های فرسوده ساکن هستند

فرماندار بناب نیز در این جلسه با اشاره به اینکه از یک هزار و 400 هکتار محدوده شهری بناب 470 هکتار را بافت های فرسوده و ناکارآمد تشکیل می دهند؛ افزود: 40 درصد جمعیت شهری بناب در این مناطق ساکن هستند.

امین رفیعی با بیان اینکه بناب رتبه نخست استان را در تخصیص و جذب اعتبارات مناطق فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی به خود اختصاص داده است.

وی گفت: در ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی نباید شهرداری به تنهایی در میدان باشد بلکه تمام دستگاه‌ها ومردم نیز باید پای کار باشند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول