اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تمامی روستاهای سنقر تا پایان امسال از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

فرماندار سنقروکلیایی گفت: عملیات گازرسانی به بیش از 90 درصد روستاهای شهرستان انجام شده که تا پایان سال تمامی روستاها از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

تمامی روستاهای سنقر تا پایان امسال از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، غلامرضا مرتضوی امروز در نشست بررسی اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان ادارات سنقروکلیایی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد گازرسانی به 163 روستای این شهرستان را ثمره جهاد عظیم دولت عنوان کرد

وی اظهار داشت: از 211 روستای سنقروکلیایی عملیات گازرسانی به 187 روستا تاکنون به اتمام رسیده است و 24 روستای باقی‌مانده با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار سنقروکلیایی گفت: نواقص موجود در زیرساخت‌های پروژه‌های صنعتی و عمرانی از جمله آب و برق  یکی از دغدغه‌های مدیریت شهرستان است که با تامین آن‌ها اجرای این پروژه سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد.

مرتضوی در پایان، خاطرنشان کرد: جذب سرمایه، تسهیلات و اعتبارات در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان و همچنین تحقق شعار سال حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا، نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی هم در ادامه این جلسه به همکاری ادارات و مسؤولان و اهتمام برای رفع مشکلات موجود تاکید و اظهار امیدواری کرد که با این همدلی صورت گرفته بتوانیم راهگشای بخشی از مشکلات مردم باشیم.

مشکلات عمرانی شهرداری های شهرستان، مشکلات پروژه‌های گازرسانی در روستاهای باقی‌مانده، کمربندی شهر سنقر، پروژه‌ها و مشکلات حوزه راهداری و حمل و نقل، برق، گاز، و مخابرات، بررسی بهره‌برداری و استفاده بیشتر از ظرفیت سدهای شهرستان، تامین آب شرب برخی از روستاها از موضوعات مطرح شده توسط مسؤولان ادارات شهرستان در این جلسه بود که فرماندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی قول پیگیری و مساعدت لازم در حوزه های مربوطه را دادند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول