اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

راه اندازی خط تولید کارتن سازی دایکات پک

با استفاده از دستگاه جعبه سازی می توانید انواع جعبه و کارتن را تولید کنید.

راه اندازی خط تولید کارتن سازی دایکات پک

با استفاده از دستگاه جعبه سازی می توانید انواع جعبه و کارتن را تولید کنید. بسته بندی و جعبه های مناسب می تواند باعث فروش بیشتر، نگهداری امن تر از محصول، بازار یابی مناسب و … شود.

جعبه های لوکس مقوای توپر: یکی از انواع جعبه ها که می توان با دستگاه جعبه سازی تولید کرد، جعبه های لوکس مقوای توپر می باشد. این نوع از جعبه ها دارای کیفیت بالا می باشند، همچنین تولید آن ها هزینه ی زیادی را در بر نمی گیرد. یکی دیگر از مزیت های این نوع جعبه بازاریابی و فروش خوب  آن می باشد.

این نوع جعبه مقاومت خیلی کمی در برابر ضربات خارجی دارد و همچنین برای قطعاتی و محصولاتی که سنگین هستند و یا نیمه سنگین هستند کاربرد زیادی ندارد.

جعبه های قهوه ای: این نوع جعبه که به وسیله دستگاه جعبه سازی تولید می شود برای کالاهایی که نیمه سنگین و یا سنگین هستند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع بسته بندی نیز دارای هزینه کمی برای تولید می باشد و همچنین در برابر ضربات خارجی امن تر و دارای مقاومت بیشتری می باشد. تنها مشکلی که این نوع از جعبه ها دارند، کیفیت پایین آن در زمان چاپ می باشد که دیگر تاثیر بر فروش و بازاریابی به مشتریان ندارد.

حعبه های لوکس لمینه: یکی از جعبه هایی که با دستگاه جعبه سازی ساخته می شود و هزینه تولید بالاتری نسبت به سایر جعبه ها  دارد، جعبه های لوکس لمینه می باشد. این نوع از جعبه ها مقاومت بالایی در مقابل ضربه و آسیب دارند، همچنین کیفیت تولید آن ها نیز بسیار بالا می باشد. یکی دیگر از مزیت های مهم این نوع جعبه بازاریابی عالی و فروش خوب آن می باشد.

قیمت دستگاه جعبه سازی

دستگاه جعبه سازی، دستگاهی برای تولید جعبه و کارتن می باشد. جعبه و کارتن برای تمام واحد های تولیدی لازم و ضروری است به همین جهت تمام واحد های تولیدی به دنبال جعبه هایی می باشند که بتوانند با استفاده از آن فروش خود را بیشتر کرده و سود بیشتری نیز نصیبشان شود. نمی توان قیمت دقیقی برای دستگاه جعبه سازی تعیین کرد. زیرا نمی توان برای کاغذ و مقوا نیز قیمت دقیقی تعیین کرد و قیمت آن ها ثابت نیست. قیمت این دو مورد به هم وابسته می باشد به هم دلیل قیمت دقیقی برای دستگاه جعبه سازی نمی توان بیان کرد.

البته باید این نکته را متذکر شد که قیمت دستگاه جعبه سازی وابسته به شرکت تولید کننده و توزیع کننده آن نیز می باشد. هر چقدر مواد اولیه ای که استفاده می شود کیفیت بالاتری داشته باشد در نتیجه قیمت این دستگاه نیز بالاتر خواهد رفت. در نتیجه به هر میزان که کارایی و کارکرد دستگاه جعبه سازی بالاتر رود قیمت آن نیز بالا تر می رود.

اگر شما قصد راه اندازی یک خط تولیدی جعبه سازی دارید و سرمایه شما کم می باشد بهتر است تنها به تولید یک نوع کارتن چاپی و یا لمینتی دست بزنید تا بعد از گذشت مدت زمانی بتوانید آن را گسترش داده و انواع دیگر جعبه ها را نیز تولید کنید.

با توجه به مطالب بالا می توان نتیجه گرفت که با استفاده از دستگاه جعبه سازی و بسته بندی مناسب می توان کالا و محصول را تا زمان مصرف نهایی به طور مناسب نگهداری و محافظت کرد و همچنین می توان باعث فروش بیشتر کالا شد

دستگاه کارتن سازی:

در سطح کشور هستند کسانی که با زدن یک سوله بسیار بزرگ جهت انبار نمودن دستگاه کارتن سازی اقدام می کنند و این دستگاه ها را جهت به دست اوردن سود در ان جا جمع می کنند و هیچ گونه علم و دانش نیز در مورد این دستگاه ها از خود ندارند.

 

 از این مطالب که بگذریم می رسیم به دستگاه کارتن سازی در سطح کشور. این دستگاه ها در سطح بازار در دو نوع برای خرید علاقمندان در بازار وجود دارند. یکی دستگاه کارتن سازی نو و تازه بدون وکار کرد و دیگری دستگاه کارتن سازی دست دوم. با توجه به مطالبی که درمورد دستگاه کارتن سازی در سایت ها وجود دارد نشان دهنده این موضوع است که قطعات دستگاه کارتن سازی در سطح بازار گران می باشد و این عامل باعث می شود که به صورت طبیعی قیمت دستگاه کارتن سازی نیز در بازار افزایش پیدا کند. علاقمندان بهتر است که همیشه دستگاه کارتن سازی مدل جدید را از مراکز فروش خریداری کند چرا که این نمایندگی ها محصولات خود را با گارانتی چند ساله و خدمات پس از فروش به خریداران عرضه می دهند این مراکز تا یک سال تعویض دستگاه کارتن سازی را نیز به عهده می گیرند. و یکی دیگر  از مزایای این نمایندگی های فروش دستگاه کارتن سازی نصب و راه اندازی این دستگاه ها در شرکت تولیدی دایکات پک بوده است که تمامی راهنمایی های لازم را در این خصوص به خریداران عرضه می دارند. دستگاه کارتن سازی برای اولین بار در جهان در کشور چین ساخته شده و سپس وارد کشور شده است.

دستگاه کارتون سازی در بازار:

دستگاه کارتن سازی در سطح بازار انواع متنوعی دارد که برای تولید کردن کارتن ها در اشکال مختلف و بسته بندی آن ها به کار برده می شود. در سطح بازار کارتن های معمولی تولید شده توسط دستگاه کارتن سازی از میزان کاربرد بالاتری برخوردار هستند که در اشکال مختلف توسط این دستگاه ها تولید می گردند. امروزه هر محصولی پس از تولید شدن نیاز به بسته بندی دارد تا به راحتی در سطح بازار به فروش برسد دستگاه کارتن سازی توانایی این کار را هم دارند و در کم ترین زمان ممکن چندین محصول را بسته بندی نموده و به بازار عرضه می دهند. در حال حاضر در سطح کشور برای داشتن یک خط تولید کارتن سازی نیازمند یک دستگاه کارتن سازی هستیم که این دستگاه کارتن سازی توانایی تولید هر نوع کارتن و جعبه با کیفیت خوبی را داشته باشد. یک سرمایه گذار برای این که بتواند به اندیشه ها و افکار خود به راحتی در این زمینه برسد باید به این صورت عمل کند. همان طور که در بالا گفتیم برای این که بتوان یک تولیدی کارتن راه اندازی کرد باید هم زمان 6 عدد دستگاه در ان جا مشغول به کار گردند. که دستگاه برش، دستگاه چاپ، دستگاه چاک زن، دستگاه دایاکت، دستگاه لمینت و دستگاه بسته بندی که در کنار یکدیگر باید فعالیت کنند تا کالا مورد علاقه مشتریان را در بازار رقابت فراهم نمایند. البته ناگفته نماند که برای تولید هر نوع کارتنی باید دستگاه مخصوص آن را کارتن را از بازار تهیه کرد. تمامی شرکت های عرضه کننده دستگاه کارتن سازی در سطح کشور این محصول را با تمامی امکانات به مشتریان خود عرضه می دهند. تا این عزیزان با کار کرد دستگاه مشکلی نداشته باشند

راه اندازی خط تولید کارتن سازی

انواع دستگاه های مورد نیاز در خط تولید کارتن سازی

برای ایجاد راه اندازی خط تولید کارتن سازی به فضایی برای کارگاه نیاز است و دستگاه های اولیه که در شروع کار به آن نیاز خواهد بود از مهمترین دستگاه های لازم برای تولید انواع کارتن 3لایه و 5 لایه می توان به دستگاه های زیر اشاره نمود:

دستگاه خط کش برش
دستگاه چاک زن
دستگاه چاپ کارتن
دستگاه تسمه کش
دستگاه دایکات
دستگاه لمینت

این دستگاه ها برای راه اندازی خط تولید کارتن سازی در تولید کارتن چاپی و کارتن که به جعبه تبدیل می شود مورد نیاز است. هر کدام از این دستگاه ها در خط تولید کارتن سازی در تولید یک نمونه از کارتن ها استفاده می شود. دستگاه های که نام برده شد برای خط تولید کارتن سازی است که دو نوع کارتن را تولید کند حال اگر کارتن چاپی محصول اصلی کارگاه باشد به دستگاه های خط کش برش و چاپ و چاک زن و تسمه کش نیاز است. تغییر رنگ کارتن و یا تیراژ کارتنی که سفارش داده شده در استفاده در نوع دستگاه ه مورد استفاده و یا مسیر کار تغییراتی ایجاد می کند که باید در خط تولید کارتن سازی اعمال شود. اگر هدف راه اندازی خط تولید کارتن سازی از نوع کارتن لمینتی باشد به دستگاه های خط کش برش، دایکات پینگ پنگی و دستگاه تسمه کش  و لمینت کارتن نیاز است. در این خط تولید نیز با توجه به تعداد  سفارش می توان دستگاه های دیگری مانند لبچسب را نیز اضافه نمود. کارتن لمینت از یک ورق مقوا روی کارتن ایجاد می شود که از کالایی که داخل کارتن قرار می گیرد محافظت می کند مثلا در جعبه های مانیتور ‌کامپیوتر و یا تلویزیون و لوازم خانگی از لمینت استفاده می‌شود. انتخاب دستگاه برای خط تولید کارتن سازی باید انجام مشاوره صورت بگیرد و باید دقیقا از مقدار کارتنی که باید تولید شود اطلاع داشته باشید تا بتوانید از دستگاه مورد نیاز  و هزینه ای که باید انجام شود مطلع شوید. برای راه اندازی دستگاه ها باید آموزش های لازم دیده شود زیرا کار کردن با برخی دستگاه ها سخت تر است و نیاز تجربه و آموزش دارد.

چه فضایی برای راه اندازی خط تولید کارتن سازی مورد نیاز است؟

خط تولید کارتن سازی برای تولید کارتن نیاز به فضایی برای نصب دستگاه ها  و کار کارگران دارد هر چه مساحت بیشتر باشد مسلما کار کردن آسانتر خواهد بود  ولی به صورت میانگین بهترین شرایط برای شروع کار حدود 250 متر می باشد چون خط تولید کارتن سازی در سال های بعد دارای سفارش های بیشتری خواهد بود و نیاز به فضای بزرگتری خواهد بود. برای شروع کار خط تولید کارتن سازی و دستگاه‌ها باید کارگاه دارای برق سه فاز باشد البته تمام دستگاه ها نیاز به برق سه فاز ندارند. برای شروع کار و راه اندازی نیروی زیادی برای کار با دستگاه وجود ندارد ولی به مرور زمان افزایش کارگران اجتناب ناپذیر خواهد بود. استقبال زیادی از تولید کارتن و انواع بسته بندی های کارتنی می شود زیرا کارتن به راحتی قابل بازیافت است و می تواند دوباره به عنوان مواد اولیه همین کارخانه ها  مورد استفاده قرار بگیرد به همین دلیل در میان افراد دوستدار محیط زیست بسیار طرفدار دارد و همکاری های لازم برای راه اندازی خط تولید کارتن سازی صورت می گیرد

تماس با ما:

آدرس :

شعبه اول :تهران – سه راه آدران – شهرک صنعتی زواره ای

شعبه دوم: میدان نماز – شهریار – 2 کیلومتر به سمت تهران

تلفن کارخانه:02156587541

تلفن همراه: 09123960911

شماره تلگرام و واتس آپ : 09380674603

طهماسب پور

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول