اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تکذیب سقوط بالگرد در استان فارس/ علت بلند شدن دود در مرودشت مشخص شد

امروز در برخی شبکه‌های اجتماعی، کلیپی مبنی بر سقوط بالگرد در مسیر شیراز-مرودشت در حالی منتشر شد که تاکنون این خبر از سوی هیچ نهادی تأیید نشده است.

تکذیب سقوط بالگرد در استان فارس/ علت بلند شدن دود در مرودشت مشخص شد

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز، در حالی در برخی  شبکه‌های اجتماعی، کلیپی مبنی بر سقوط یک فروند بالگرد در مسیر شیراز-مرودشت حوالی دشت آهوچری منتشر شده که تاکنون این خبر از سوی هیچ نهادی تأیید نشده است و اخبار ضد و نقیضی در این حوزه منتشر می‌شود.

فرماندار شهرستان مرودشت در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در  شیراز، در خصوص سقوط بالگردی در حوالی شهرستان مرودشت اظهار داشت: تمام نقاط شهرستان‌های پاسارگاد، ارسنجان و مرودشت را بررسی کرده اما تاکنون گزارشی مبنی بر سقوط یک بالگرد به ما نرسیده است.

 رهام پیکری با اشاره به مشاهده کلیپی مبنی بر سقوط بالگرد، تصریح کرد: تا این لحظه هیچ گونه مدرک، مستند و گزارشی در مورد سقوط این بالگرد به فرمانداری نرسیده است.
فرماندار ویژه شهرستان مرودشت افزود: با تمامی بخشدارهای مرودشت و دو فرماندار شهرستانهای مجاور، ارسنجان و پاسارگاد گفتگو کردیم اما هیچ خبری از سقوط بالگرد در حوالی مرودشت نداریم.

تکذیب سقوط بالگرد در مرودشت

 بخشدار مرکزی شهرستان مرودشت در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مرودشت نیز سقوط هرگونه بالگرد در حوالی شهر مرودشت را تکذیب و بیان کرد: پیرو انتشار کلیپ سقوط بالگرد در حوالی شهر مرودشت بلافاصله موضوع را در دست بررسی قرار دادیم.

عبدالمطلب قاسمی اضافه کرد: با توجه به کلیپ منتشر شده، به همراه دبیر ستاد بحران به محل حادثه در حوالی روستای شمس آباد -برزو رفتیم که هیچ ردی از سقوط بالگرد یافت نشد.

وی بیان کرد: با توجه به شواهد مشخص شد که موضوع انتشار یافته کذب محض است و کلیپ مربوط به خاک و دود حاصل از آتش زدن کاه و کلش توسط کشاورزان منطقه بوده است.

سقوط بالگرد شایعه است

فرماندار شهرستان ارسنجان نیز در گفت وگو با خبرگزاری فارس در شیراز بیان کرد: هیچ خبری مبنی بر سقوط بالگرد به ما گزارش نشده و به احتمال بسیار زیاد شایعه است.

محمدباقرکاظمی با اشاره به محل وقوع حادثه، ادامه داد: ما نیروهای خود را در منطقه آهوچری بسیج کرده‌ایم و خوشبختانه هیچ خبری نیست و منطقه در امن و امان به سر می‌برد.

 وی متذکر شد: طبق استعلامی که صورت دادیم، در منطقه ما هیچ گونه بالگردی پرواز نداشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، استاندار فارس نیز شایعه سقوط یک فروند بالگرد در این استان (بین مرودشت و شیراز) را تکذیب کرده است.

اورژانس فارس، مدیریت بحران فارس و نیروی انتظامی نیز این خبر را تأیید نکرده‌اند و در حال بررسی صحت این خبر هستند.

از ساعاتی پیش فیلم زیر در سایت‌ها و شبکه های اجتماعی در حال انتشار است و خبرگزاری فارس صحت و سقم آن را تایید نمی‌کند:

 

 

انتهای پیام/س/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول