اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مهمانی با 48 مبتلای کرونا در زنجان/ تصمیم‌گیری برای اعمال محدودیت در زنجان

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به ابتلای 35 نفر در مراسم عروسی در زنجان گفت: همچنین 13 نفر در یک مهمانی 25 نفره خانوادگی به این بیماری مبتلا شدند.

مهمانی با 48 مبتلای کرونا در زنجان/ تصمیم‌گیری برای اعمال محدودیت در زنجان

رضا عسگری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: جلسه ستاد کرونا در استان زنجان فردا برگزار و در مورد اعمال محدودیت در استان و شهرستان تصمیم‌گیری می‌شود.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه الزام کارکنان برای مصرف ماسک در روزهای اخیر ابلاغ شده است، بیان کرد: از این پس مراجعان نیز باید برای حضور در ادارات باید از ماسک استفاده کنند.

وی با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز عمومی از جمله مزارها عنوان کرد: در این مراکز موارد رعایت می‌شود و گزارشی از تخلف و عدم فاصله‌گذاری اجتماعی گزارش نشده است.

عسگری با بیان اینکه تاکید شده است مردم از برگزاری مراسم عروسی و عزاداری در زنجان خودداری کنند، افزود: تذکرات به مردمی که تصمیم به برگزاری مراسم دارند داده می‌شود و در صورت عدم رعایت علیه این افراد اعلام جرم خواهد شد.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه مراسم عروسی و مجالس عزاداری مهم‌ترین عامل شیوع ویروس کرونا است، گفت: مردم از برگزاری مراسم خودداری کنند و مدعوین نیز از حضور در این مراسم پرهیز کنند.

وی با اشاره به ابتلای 35 نفر در یک مراسم عروسی در زنجان عنوان کرد: از این تعداد 6 نفر بستری شده و 29 نفر در قرنطینه حضور دارند.

عسگری همچنین از ابتلای 13 نفر در یک مهمانی 25 نفره خانوادگی به کووید 19 خبر داد و گفت: این مراسم که در یکی از رستوران‌های زنجان برگزار شده بود موجب پلمب موقت آن نیز شد.

انتهای پیام/73009/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول