اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پلمب 20 قهوه‌خانه به خاطر عرضه قلیان در زنجان

رئیس اتاق اصناف استان زنجان از پلمب 20 قهوه‌خانه به خاطر عرضه قلیان خبر داد.

پلمب 20 قهوه‌خانه به خاطر عرضه قلیان در زنجان

سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از نظارت جدی بر اصناف پس از شیوع ویروس کرونا خبر داد و اظهار کرد: از موضوعات مهمی که در این شرایط باید مورد توجه قرار گیرد، رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که متاسفانه برخی از واحدها آن را رعایت نمی‌کنند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از مواردی که می‌تواند موضوع کرونا را متأثر کند و در شیوع آن تأثیرگذار باشد، استعمال دخانیات بخصوص قلیان است، گفت: این موضوع بسیار حائز اهمیت است و اولین کاری که انجام دادیم این بود که دستور دادستانی را برای جمع‌آوری و برخورد با همه کسانی که قلیان عرضه می‌کنند گرفتیم.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه نظارت و بازرسی بر اصناف به صورت روزانه از سوی دستگاه‌های ذیریط در حال انجام است، بیان کرد: در همین راستا تاکنون 20 قهوه خانه پملب شده است.

وی تصریح کرد: نحوه پلمب شدن آنها به این شکل است که بازگشایی این واحدها به شرط عدم عرضه قلیان صورت گرفته و از طرفی صاحب واحد نیز اظهار کرده است که تغییر کاربری داده و دیگر قلیان عرضه نخواهد کرد، اما بازهم تخلف کرده و اقدامات لازم به پلمب آنها انجام شده است.

موسوی با اشاره به اینکه نظارت‌های لازم بر سایر اصناف نیز وجود دارد و در صورت عدم رعایت پروتکل‌‎ها پلمب می‌شوند، بیان کرد: هم اکنون به غیر از قلیان‌خانه ها و تالارها سایر واحدهای صنفی مجاز به فعالیت هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در صورت عدم رعایت ضوابط توسط متصدیان واحدهای صنفی با آنان برخورد قانونی و برابر قانون مغازه آنها پلمب خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق                                                                                                             

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول