اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

«شاه پناهم بده» جدید‌ترین اثر گروه انوار‌الهدی رونمایی شد+فیلم

«شاه پناهم بده» عنوان جدید‌ترین اثر گروه مدیحه‌سرایی هم‌خوانی قرآن انوار‌الهدی است که همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد با سعادت امام رضا (ع) رونمایی شد.

«شاه پناهم بده» جدید‌ترین اثر گروه انوار‌الهدی رونمایی شد+فیلم

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس «شاه پناهم بده» عنوان جدید‌ترین اثر گروه مدیحه‌سرایی هم‌خوانی قرآن انوار‌الهدی است که همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد با سعادت امام رضا (ع) رونمایی شد.

به گزارش فارس، گروه ‌هم‌آوایی انوار الهدی از گروه‌های موفق در تولید تواشیح و آناشید مذهبی است که طی سال‌های اخبر برای همه مناسبت‌های ملی، مذهبی و بین‌المللی به تولید اثر پرداخته و با برخی گروه‌های خارجی هم همکاری دارد.

آزادی قدس شریف، محور مقاومت، شهادت شیخ نمر، انقلاب مردم بحرین، مقاومت مردم سوریه، شهادت سردار سلیمانی و... از جمله موضوعات روز جهان اسلام است که گروه انوار‌الهدی به تولید اثر درباره آنها پرداخته است.

اثر «شاه پناهم بده» با شعری از محمود حبیبی‌کسبی، آهنگ‌سازی طویجان آتابای نیازی، تنظیم سیدمهدی احمدی، میکس و مسترینگ حسن صفری و با تهیه‌کنند‌گی طاها چوگان‌باز و با همکاری مؤسسه مأوا تولید شده که در ادامه تقدیم می‌شود.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول