اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بیانیه نشست مشورتی انصارالله و احزاب مخالف با حمله به یمن

در نشستی که امروز در صنعاء برگزار شد، ادامه توقیف کشتی‌‌های حامل مشتقات نفتی، نقش منفی فرستاده سازمان ملل و برخی اقدامات مزدوران ائتلاف متجاوز در راستای عادی‌سازی روابط با تل‌آویو محکوم شد.

بیانیه نشست مشورتی انصارالله و احزاب مخالف با حمله به یمن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، صنعاء امروز (دوشنبه) میزبان نشست مشورتی دفتر سیاسی جنبش انصارالله و احزاب مخالف با حمله نظامی به یمن بود تا درباره تحولات اخیر یمن و منطقه بحث و تبادل‌نظر شود.

بر  اساس گزارش شبکه «المسیره»، تجمع‌کنندگان در این نشست تشدید اقدامات نظامی کشورهای عضو ائتلاف سعودی علیه یمن و ادامه توقیف کشتی‌های حامل مشتقات نفتی را محکوم کردند.

آنها در ادامه نقش منفی سازمان ملل و فرستاده آن در یمن را محکوم کردند و افزودند، از این نقش به عنوان پوششی برای جنایات ائتلاف سعودی استفاده شده و به جای اینکه بخشی از راه‌حل باشد به بخشی از مشکل تبدیل شده است.

از دیگر موضوعاتی که در این نشست محکوم شد رویکردها و اقدامات مزدوران ائتلاف در راستای عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی است.

«المجلس الانتقالی الجنوبی» (شورای انتقالی جنوب) که اخیرا کنترل بخش‌هایی از جنوب یمن بعلاوه جزیره «سقطری» را در دست دارد، اخیرا برای آماده‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کرد.

در بیانیه نشست امروز آمده است: گام‌های انجام شده ائتلاف و مزدوران آن در راستای عادی‌سازی روابط، نقش محوری رژیم اسرائیل در تجاوز و محاصره یمن را فاش می‌کند.

در ادامه این نشست تعطیل کردن فریضه حج توسط عربستان سعودی به جز برای تعداد محدودی از مسلمانان محکوم شد.

وزارت کشور عربستان سعودی هفته گذشته اعلام کرد، مناسک حج سال ۱۴۴۱ هجری قمری را با تعداد بسیار محدود و تنها از تابعیت‌های مختلفی که در داخل این کشور حضور دارند ، برگزار می‌کند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول